Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Zakup mikrofalówki |
Dzień dobry wszystkim! Zrobiliśmy właśnie w mieszkaniu kuchnię i chcemy dokupić mikrofalówkę oraz zmywarkę. Zmywarkę już upatrzyliśmy, natomiast mikrofalę jeszcze nie. Nie znam się na nich, wiem tylko że mam wymiary szerokość 47cm, wysokość 26cm oraz głębokość do 40cm maks, z tyłu powinno być miejsce na wywiew z piekarnika więc głębiej nie można. Wymiarowo ostatnio w sklepie upatrzyłem LG MH6043HW, powinna się zmieścić, co sądzicie o tej mikrofalówce? Bum cyk cyk :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Zakup mikrofalówki |
Co kto lubi i co komu pasuje:)skoro upatrzyłeś--to bierz :) Wyleczyć można tylko tego, kto chce być zdrowy...
|
|
O to chodzi, że ja średnio się znam. Żonie spodobała się mikrofala, faktycznie ładnie wygląda, ale jak z funkcjonowaniem. Spodziewam się po takiej cenie czegoś dobrego. Chyba mało tutaj jest użytkowników mikrofalówek. Na innym forum napisali mi, że ważne by moc była duża, oraz żeby miała dużo programów automatycznych. Chyba już nie będziemy dalej drążyć tematu, nikt nie pisał niż że coś jest nie tak z tą mikrofalą, a ma te wszystkie polecane opcje, więc będzie LG w domu. Bum cyk cyk :)
|
|
za te cene to wybor az takiego nie ma ja mam samsunga w podobnej cenie i jestem zadowolony ale poczytac warto opinie w necie bo jest model w ktorej front sie odkleja
|
|
Hej. Samsung odpada, żona miała telefon i ma jakąś awersję do tej marki. Podłubałem trochę w sieci i naczytałem się już wystarczająco, różne rzeczy ludzie opisują, pokrętła odpadają, łamią się szybko, gril się pali. Mimo, że LG to też koreańska firma to chyba robią jednak trwalszy sprzęt niż Samsung. Mamy już pralkę LG więc mikrofale już też kupimy LG MH6043. To jeszcze nam brakuje lodówki i będzie komplet :).
|
|
To też kup LG i nie zawracaj dvpy. Napisz tylko jeszcze w którym sklepie jest taki wspaniały sprzęt, żeby wszyscy mogli iść i podziwiać )
|
|