wtorek, 18 lutego 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
orange w Venedzie

Chciałem w orange w Venedzie zasięgnąć informacji na temat oferty, pani kierownik po półgodzinie czekania stwierdziła, że nie ma czasu mnie obsłużyć bo jest zajęta. To po co ona tam jest?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

To i tak masz szczęście, że tylko pół godziny. Ja straciłem 1 godzinę, na próbie ustalenia czy działa u Neostrada, także zawsze jakiś pozytyw, pół godzinki w kieszeni :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

Ja byłam u pana z brudnymi paznokciami i poprosiłam o ciekawą ofertę to zaproponował mi abonamen za 100 zł i jak mi się nie podoba to mam szukać sobie gdzie idziej. Takie podejście do klijenta to nie te czasy, 50 lat wcześniej może by przeszło. Poszłam, do innej sieci :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

wielki jeden syf ta veneda i łomża

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

Ja również nie mam miłych wspomnień z tego salonu, klient to intruz...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

a mnie obsługiwal jakis pan, który tak ciamkał ze widzialam jego wszystkie plomby [;

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

ja tez nie zadowolona jestem totalna klapa obsługa przedłużyłam tam umowe zapomniała pewna pani mi dać karty micro sim a nad ranem sama zadzwoniłam i dowiedziałam sie ze nie ma ze powinnam przyjechac do nich co sie okazało ze mam szukac gdzies idziej karty żenada ostatni raz tam byłam niech sie poprawią bo głowy polecą

amisia

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

to jakieś chyba nie pojętym trzeba być, aby się czepiać do kogoś o to że kartę sim się chce(nową?), w momencie gdy się umowę przedłuża.... masakra

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

moze ktos zakupil telefon na ta karte i chcial zminic?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

Przepraszamy za zachowanie pracownika. Jeśli jakaś sprawa nie została wyjaśniona lub chcesz zgłosić zastrzeżenia, co do obsługi w danym salonie to zachęcam do kontaktu z nami przez formularz Pomoc Orange http://www.facebook.com/orangepolska/app_206395626162243 Postaramy się pomóc.

Pozdrawiam
Tomek

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

ok

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

Tomku , przecież to Ty siedzisz w tamtejszym salonie :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

Oprócz "kierowniczki" ja nie mam zastrzeżeń co do pracowników. Zawsze byłam solidnie i uczciwie załatwiana ;)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

Miałam NIESZCZĘŚCIE załatwiać formalności odnośnie wypowiedzenia umowy w tym salonie, 5x powtarzałam, że chcę zachować okres wypowiedzenia i rozwiązać umowę zgodnie z jej terminem, a facet mimo to zerwał umowę w dniu którym byłam przez co otrzymałam kare za zerwanie umowy ... TRAGEDIA JEDNYM SŁOWEM

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

Chyba kogoś sumienie rusza, albo po tyłku baty dostaje:)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

I tak nikt z Orange nie jest w stanie poprawić zachowania pani kierownik bo to nie jest ich salon własny.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

Trochę dziwne, że za Panią Kierownik przeprasza pracownik :)
Może czas zamienić stanowiska w Salonie Orange?
Pozdrawiam Pana, Panie Tomku, a jeśli ten post nie zrobi wrażenia na najbardziej zainteresowanej tym tematem osobie, proszę przeszkolić zwierzchnika z kultury osobistej oraz uświadomić, kto jest dla kogo w Waszym miejscu pracy.
Nie ma niestety znaczenia, że jest to salon franczyzowy - wszędzie obowiązują standardy i na pewno nie jest nim taki poziom obsługi.

„Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do pierwszego nie mam pewności” - Albert Einstein

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

Wcześniej ta sama pani Kierownik pracowała w salonie przy CTO ,kiedy przyszłam rozwiązać umowę,była bardzo niemiła,wręcz odpychająca.Kiedy poprosiła mnie do stanowiska,wcześniej upokarzając swojego współpracownika,wiedziałam już ,że przez taką osobę nie chcę być obsługiwana.Powiedziałam wprost i głośno,że nie zamierzam u tak beszczelnej osoby być przy stanowisku,a koledze,że współczuję panującej atmosfery i współpracy-widać,że sprawiło mu to wielką ulgę,że ktoś to dostrzegł.Usiadłam do bardzo sympatycznego człowieka i szybko i miło załatwiłam formalności.Zanim punkty przyjmą pracownika,niech sprawdzą jaki szacunek ma owa osoba do ludzi i w jaki sposób odnosi się do klienta siedząc tam gdzie siedzi...

Judyta99

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

palanty sa tam:) jak na calym swiecie

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: orange w Venedzie

kiedy ludzie zrozumieją że lepiej dla zdrowia psychicznego rozwiązywać umowy przez wysłanie listu pocztą z potwierdzeniem odbioru... a nie marnować czas przy okienku i potem słuchać bełkotu.... "a na co" "a po co" "a czemu" a może inna oferta" ...

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu
Za treść wpisów odpowiedzialność ponoszą ich autorzy.
phorum.org