Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Biznes żywieniowy w wieku 14 lat |
Cześć wszystkim. Lubię gotować i mam ochotę zarobić parę groszy. Zbliżają się wakacje ale wolę się tym zająć wcześniej. A więc kiedy pochwaliłem się moimi planami ojciec powiedział mi, że to nie jest takie łatwe ale nie powie mi dokładniej co musiałbym zrobić bo się nie zna. Ja również nie znam się kompletnie. I tu mam do was pytanie. Jeżeli chciałbym sprzedawać przekąski w miejscu publicznym, muszę spełniać jakieś warunki? Może się ktoś do mnie przyczepić o to? Z góry dzięki za pomoc i proszę serdecznie o wyrozumiałość :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Biznes żywieniowy w wieku 14 lat |
kto sie moze przyczepic?;] Sanepid zus urzad miasta konkurencja... wymieniac dalej? ;]
|
|
Jakieś tam warunki musisz spełniać, inaczej mandat do 1 tys. zł. Zadzwoń do sanepidu i udzielą Ci informacji lub gdzie po nie się zgłosić :). ---------------------------------------------
|
|
i na pewno mussisz miec ksiazeczke z sanepidu, ze jestes zdrowy :) ---------------------------------------------
|
|
Przy tym wszystkim US to pikuś :):)
|
|
ten pan na filmiku próbował sprzedać truskawki. http://www.youtube.com/watch?v=slvutTBwyr4 A takich instytucji, które mogą się przyczepić w tym chorym kraju jest co najmniej kilkanaście.
|
|
i z tego co kojaze zeby prowadzic dzialanosc, musisz byc pelnoletni :)
|
|
Nie mam pojęcia co jest potrzebne ale wiem ze moze Ci sie to udać jeśli dostaniesz pozwolenia i będziesz robił dobre snaki.
|
|
Przejdź się do Urzędu Miasta na I piętro tam trzeba zarejestrować działalność gospodarczą i udzielą Ci wielu informacji. Najlepiej zapisz pytania na kartce i pytaj o to, co się interesuje. Na pewno książeczka senepidu. Badania zrobisz na Dwornej i z wynikami do lekarza Medycyny Pracy. Trochę jest załatwiania ale nie zniechęcaj się. Ten kto nic nie robi nie rozwija się. Powodzenia.
|
|