Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
sadzimy drzewka!:D |
W jednym z tematów jedna osoba zaczęła się żalić, że "park" obok Miłosierdzia Bożego jest parkiem tylko z nazwy. Jeśli miasto, nie ma funduszy na drzewka, których koszt wacha się od 0,20 groszy do kilku złotrych, to może sami moglibyśmy zorganizować taka zbiórkę w Łomży, poprosić sponsorów i zrobic park z prawdziwego zdarzenia. co wy na to?? ...:::A gdy odejdę, gdy kiedyś zamknę oczy swe... Zawsze, z Tobą będe...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: sadzimy drzewka!:D |
|
Hmm... Dobry pomysł nie powiem!! Park to jest to tylko znazwy... Osobiście zamierzam napisac pracę inzynierską na temat tego "parku", bo akuratr się składa, że studiuję architekturę krajobrazu. Ten teren naprawdę można byłoby świetnie zagospodarowac. Obszar jest duży, daje wiele możliwości. A z tym sadzeniem drzew to jest tak, że na poczatku trzeba miec dokładny plan co się chce zrobic i jaki efekt chce się uzyskac. Sadzenie drzew dla samego sadzenia jest bezcelowe i bezsensowne, gdyż otrzymamy w ten sposób jedynie chaos, a w założeniu parkowym chaos jest wręcz jego wypaczeniem. Pozdrawiam wszystkich architektów i nie tylko krajobrazu :)
|
|
Pyniu Myniu więc mozesz pomóc:D jako architekt miałbyś pole do popisu, ratusz napewno by się zgodził, jeśli ktoś zrobiłby im gotowy projekt:D ty miałbyś prace inżynierską a reszta by wiedziała gdzie i co sadzić:D ...:::A gdy odejdę, gdy kiedyś zamknę oczy swe... Zawsze, z Tobą będe...
|
|
taki sam pomysł podsunął mi mój promotor. Chyba trzeba bedzie też zrobic :D
|
|
w sadzeniu kazdy pomoze :P
|
|
Pewnie! Pomysł jest wprost perfekcyjny, z jak największą przyjemnością również będę sadzić :) tylko dajcie znać, co, kiedy i jak :) Ptysiu - "w sadzeniu kazdy pomoze" - a Ty pomożesz? NiemoralnieNormalna
|
|
Ptysiu bedzie rozkazywał i zdjecia robil :P
|
|
NiemoralnieNormalna a dlaczego mam niepomuc ?
|
|