wtorek, 26 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Pytanie do studentów/absolwentów PWSIP oraz WSA

Tak dla porównania chciałabym się dowiedzieć jak w waszych uczelniach wygląda wypłacanie różnego rodzaju stypendiów i zapomóg? Czy pieniądze dostajecie regularnie co miesiąc a może w jednej racie? Czy zapomogi są wam wypłacane bezpośrednio na konto czy jest możliwe tylko przeksięgowanie ewentualnej zapomogi jedynie na poczet czesnego?? No i pytanie najważniejsze....Czy na waszych uczelniach pobierana jest opłata za przystapienie do egzaminu dyplomowego, jesli tak to w jakiej wysokości?

Pytam, bo tam gdzie ja studiuję to wszystko jest jakieś "podejrzane"....Może są na to jakieś przepisy albo po prostu tak musi być a ja się tylko "czepiam" ale moja "szkoła" z każdym rokiem zmienia się w istny cyrk.... Specjalnie na razie nie piszę o którą chodzi ale chyba można się domyśleć..

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Pytanie do studentów/absolwentów PWSIP oraz WSA

PWSIiP:
1.stypendia są wypłacane regularnie co miesiąc
2.wpłacane na konto
3. opłata jest za wydanie dyplomu chyba 40 zł jak dobrze pamiętam
Pozdrawiam

dzięki za odpowiedź. Rozumiem-opłata za wydanie dyplomu- a za egzamin??? Płacicie coś??

Nie, jedynie składka organizowana przez studentów na "poczęstunek" dla komisji egzaminującej.

Odswiezam temat....

a jakie sa kryteria przyznawania ?

Kilka lat temu w WSA stypendia za wyniki wypłacane były regularnie co miesiąc. Póżniej był 1 semestr że nie wypłacali, a na koniec semestru trzeba było polować przy kasie i wyrywać. Jak jest dzisiaj to nie wiem.

zamykam temat po raz pierwszy ....

---------------------------------------------

Po raz drugi .....