Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe... TOM II
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
wowo napisał: "Ostatnio hamownia wypluła 238PS i 395 Nm. Chciałem podciągnąć do 280-300PS i około 490Nm tylko mam problem z AFR." to musi być jakieś turbo ew. kompresor, bo w N/A takich momentów z tej pojemności się nie da wykrzesać... w sumie mógłbym obstawiać 2.8 VR6 174 kuce z kompresorem, ale wciąż moment za wysoki... BMW też odpada, bo to R6, a nie V6... a może jakiś amerykaniec z turbiną... ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
heh, Audi Coupe 2.8 V6 N2O przecież pisałem wyraźnie Wzrost momentu obrotowego to akurat nie problem.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
hehehe momenty jak w dieslu, to mnie dziwi, to co tam masz za mody ze masz te 238ps?? i taki wysoki moment, chyab ze to wszytsko po strzale n2o?? no i jak z tymi czasami na torach o ktore pytalem???z kim tam jezdzisz keidy co i jak, ile placicie, moze place drozej???
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
a problemu z AFR nie mozesz zalawtic jakas swinka???
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
Parametry które podałem, są przy oczywiście po strzale. Na AFR pewnie że jest sposób, tylko nie chce już inwestować w auto. W Poznaniu było z tego co pamiętam w okolicach 2.06 ale musiałbym to sprawdzić. Co do wjazdu na tor, to zazwyczaj jest zorganizowana grupa. Około 10-15 aut ze statusem organizacji. Ceny w zależności od terminu są negocjowane. Poza tym impreza jest dwudniowa i w koszt jest wliczony nocleg, wyżywienie i impreza.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
podawanie wartosci KM czy Nm po strzale to takie trochę dezinformujące... poza tym N2O silnik masz serię? jaki kolor ma te Audi Coupe? niebieskie, czarne, czy jakieś inne? i myślę, że bez Nitro, na ćwiarę nie masz szans z Cifem JA czy też z WRX STI... ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
sie okaze :D
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
takie Audi Coupe ma napęd quatro, zgadza się? więc wowo pytanie jeszcze jedno: te dane, które podałeś to moc na kołach czy na silniku??? bo jeżeli na silniku to biorąc pod uwagę straty napędu wcale już nie jest taki szybki... ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
moc po doladowaniu jest chwilowa, wiec podawanie takihc danych jest w sumie zbedne, rozumiem zebys dmuchal suszarka. ale to tylko jeden strzal :) masz filmiki z tego toru?? bo chyba jak tak czetso jezdisz to cie ktos nagral?? a w te 2,06 nie chce mi sie wierzyc cos, byc moze sie myle??
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
i dziwne jest to ze chcailes podciagnac moc ale problemy z AFR, a pozniej piszesz ze pewnie ze da rade ale nie chcesz jzu inwestowac, wiec albo ja czegos nie rozumiem albo ty wypisujesz sam nie wiesz co?? mysle ze SMT i strojenie dalo by rade kostzy to ok 900pln. a jak za 900 mialbys 60ps wiecej, to ci dadam tylko tyle ze u mnei kazde kolejne 10 koni rowna sie mniej wiecej 2000pln, wiec nad czym tu sie zastanawiac
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
Napęd FWD. Jaki jeden strzał? Czy ktoś tu kiedykolwiek używał N2O bo coś mi sie widzi że sami teoretycy sie tu wypowiadają. Co za różnica, czy suszarka, czy strzał. Ktoś tu pisał o stawaniu na kresce, a to chyba nie ma znaczenia. Każdy przygotowuje auto w sposób jaki uważa za słuszny. Ważne by na mecie być pierwszy. Co do AFR. Wystroiłem sobie auto, zhamowałem i wyszło co wyszło. Po kilku miechach chciałem podciągnąć, ale podczas strojenia okazało sie że nie da rady. Przede wszystkim pompa nie daje rady, poprzez brak sterownika progresji i na elektronice kończąc. Zapewniam Cie że to nie 900zł. Poza tym jak pisałem auto idzie niebawem pod młotek, wiec dalsze inwestycje są zbędne. Wartoś auta i tak zwiększyła sie prawie 3 krotnie. Lato tuż tuż więc kobieta będzie śmigać. Ja wole 2 kółka :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
co za rocnica czy suszarka czy strzal??? no chyba prosta, suszraki uzywasz na codzien, 900 to swinka i strojenie, pompa Walbro z wystrojeniem to koszt ok 700pln, oczywiscie ze wazne by na mecie byc pierwszy, dlatego mam nadzieje ze nie sprzedaz auta dopoki ja nie odboire swojego :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
najgorsze jak potem ktoś kupuje auto niby z małym przebiegiem, nie wiedząc, że siedziała tam instalacja wtrsyku podtlenku azotu... bo nie da się ukryc, ze to bardzo znacznie wplywa na obnizenie trwalosci silnika... ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
Dla mnie różnicy nie ma. Na codzień to co jest pod maską, bez N2O w zupełności wystarcza. Czasem i tego nie można wykorzystać, na naszych pięknych drogach. Jeśli zadbasz o osprzęt, odpowiednie regulacje i przeglądy, trwałośc jednostki nie spada znacząco. Co powiesz, jeśli seryjny silnik doprowadzony do serii, po wystrzelaniu około 80l gazu nadal trzyma paramrty. Obecnie ma pod 300tys przebiegu i ma się bardzo dobrze. Aha strzał był 120PS. Nie mówie tu o swoim silniku. Do kosztów które podałeś dolicz około 1tys na elektronikę progresywnego strzału.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
"Niestety - trzeba jasno powiedzieć, że stosowanie podtlenku azotu nie jest obojętne dla trwałości silnika. Można przyjąć w pewnym uproszczeniu, że jedna godzina pracy silnika z podtlenkiem skutkuje dla trwałości silnika w podobnym stopniu jak przejechanie na konwencjonalnym paliwie ponad 100000 km. Najczęściej szybkiemu zużyciu ulegają pierścienie tłokowe oraz seryjne żeliwne kolektory wydechowe (pękają) a także sprzęgło." cytat ze strony Chojnackiego, znanego profesjonalnego tunera... ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
No więc oki. Ale to samo można powiedzieć, jak seryjny silnik dopompujesz kompresorem, bądź turbosprężarką. Bez zmiany osprzętu i niektórych gratów będzie to samo. Ponadto przy N2O dużą rolę odgrywa wielkość strzału. Przy silniku R4 na 1,4l strzał 20-30PS jest dużym wysiłkiem dla nieprzygotowanej jednostki, ale V8 mógłby na takim strzale jeździć non stop bez uszczerku i są to fakty wielokrotnie potwierdzone. Tak czy inaczej dyskusja w tym kierunku nie ma sensu. Nieoszukujmy sie, że każda większa modyfikacja pociąga za sobą spadek trwałości silnika. Jednakże stopień tego szybszego zużycia zależy od wielu czynników i nienależy generalizować, że to jest dobre a drugie jest blee.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
mozecie mi powiedziec czy takie rajdy sie jeszcze w lomzy odbywajo bo jak patrze to jak narazie nic nie ma o tym ze bedo.jak bedo to kiedy? bym sie przeszedl na takie cos
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
buhehehehe, dobre zioom, dobre!!:d
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
stasieq: możesz mieć pewność, że nawet jak będą to i tak nigdy nie zostaniesz poinformowany... :) ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
kto sie szykuje na bemowo??? oczywiscie starowac???
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
ja myślałem nad tym, żeby serią wystartować... musiałbym w Profi startować i może bym zrobił średnie 17 :)... nie wiem czy jest sens... jako widz chyba lepiej będzie... ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
nie wydaje mi sie zeby bylo lepiej jako widz, oprocz satysfakcji masz jeszcze dodatkowo fart ze nie musisz dymac kolometr na parking :) hehehe wowo moze rozstrzygniemy zaklad na sss??? kto lepszy bedzie mial czas ten zawija kapuste???
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
a czemu nie bede? co to tylko wybrane osoby mogo chyba kazdy kto ma chce to moze se przyjsc no nie?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
naucz się pisać najpierw... potem zadawaj pytania... i odpowiadam: tak, tylko wybrane osoby... pozdro ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
reszta może se w NFS pograć i F&F oglądać
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Łomżyńskie wyścigi samochodowe...TOM II |
hmm chyba lepsza jest indywidualna rywalizacja. Czas pokaże i jakoś się ustawimy. W tym sezonie być może wystartuje w imprezach SSS, ale na motocyklu.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |