Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
program do stron www |
witam, mam zamiar posiedzieć trochę przy kompie i stworzyć własną stronkę. mam kilka fajnych fotek, trochę pomysłów i znam nieźle Adobe photoshop, czy Corela. niestety nie znam się na programach do tworzenia stron. jaki program polecicie mi, dodam, że chciałbym zamieścić jakieś rzeczy we flashu, co zainstalować? na początek coś prostego, bo jak załączyłem nową wersję pajączka, to od razu odpadłem, no i raczej coś w trybie pracy graficznej, czyli np wysiwyg, gdyż o programowaniu html nie mam pojęcia. z góry dzięki.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: program do stron www |
KACpRuCh : Osobiście polecam Macromedia Flash Studio... zawiera program do projektowania w WWW, PHP, flashu i posiadana narzędzia do obróbki zdjec i obrazów. Pajączek - dobry program do robienia stron razem z kursem html'u (Dobre Bo POLSKIE) hehe FrontPage - chyba najbardziej rozpowszechniony program do tworzenia stron www. nawet prosty ale zadko do których wejsji jest spolszczenie wiec odradzam osobom nieznającym języka innego niz ojczysty :) pozdrawiam Kacpruch
|
|
A ja polecam Notatnik Windows.
|
|
sura hehe zgadzam sie w 100% dla początkujących polecam :D 100% satysfakcji :D banner mozesz zrobic w paint'cie:D pozdrawiam
|
|
ptysiu91: W Paintcie, to Cie robili. Pozdrawiam
|
|
To mnie też :) ...bo ja też kiedyś w MS Paint'cie robiłem drobiazgi. Teraz tylko GIMP. _____________________ Kefas "Bo im tylko o to chodzi Abyś sam sobie szkodził Abyś sam nie mógł myśleć Abyś sam nie mógł chodzić"
|
|