Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Pykacie jeszcze |
na automatach ??? ja dzieki Bogu wyszedlem z tego bagna i nie gram juz od 3 lat ale problem napewno pozostal
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Pykacie jeszcze |
Widze jedne wyjscie z twojego problemu. Muszisz klina klinem poprawic, czyli znowu zaczac grac ;)
|
|
nie wyszedłeś bo myślisz o graniu
|
|
Autor: BRAK NICKA (---.lomza.vectranet.pl) Data: 29-02-12 08:21 na automatach ??? ja dzieki Bogu wyszedlem z tego bagna ... ___________________________________________________________ bagno ...(?) taa... Religia to dopiero bagno - podobny nałóg ale na większą skalę - uzależnienie które zaszkodziło nawet życiu Bożemu ... życiu niewinni ukrzyżowanemu religijnie Jezusowi któremu religijni kaci - Kapłani zrobili to w sposób nie Ludzki i nie Boski. Religia opium dla ludu - coś w tym jest - totalne uzależnienie we wszystkich aspektach życia osobistego i społeczno ekonomicznego - ofiary na zło dziejskie automaty to drobnostka w porównaniu z tym Arcy kapłańskim zło tym interesem. O czym to świadczy ...
|
|
Mr_Andrzej - co ma wspolnego wyznawanie religii z tym tematem.? Na sile probujesz komus wmuwic swoja racje.? Gosciu Ty sie powinienes leczyc. Pod kazdym prawie tematem piszesz o katolikach i o Bogu. Nie rowno pod sufitem cos patrze masz. ...
|
|
BRAK NICKA to co chatę przepykałeś , a teraz gdzie mieszkasz, z mamusią bo Cię na mieszkanie nie stać ?
|
|
dla tego debila kazdy temat wiza sie z religia Jestem Polakiem więc mam obowiązki polskie " Wnuk gestapowca z wnukiem UBowca krzyczą faszysta na wnuka AKowca" "Tyle, tylko tyle i aż tyle" A. Macierewicz
|
|