czwartek, 28 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
jak założyć sprawę w sądzie?

mam problem,szkoła nie chce mi oddać dokumentów. nie zaliczyłem semestru, nie mogłem złożyć indeksu w dziekanacie,bo nie miałem wszystkich wpisów.termin składania indeksów już dawno minął,rozpoczął się nowy semest, a ja dalej jestem za liście studentów!chyba szkoła powinna mnie skreślić z listy,bo nie mam zaliczonego semestru?nie proponowali mi warunku, nie mówili nic o powtarzaniu semestru,wogóle nic się tym nie interesują.w umowie jest wyraźnie napisane,że powinni podjąć jakąśdecyzję i mnie o tym powiadomić.pojechałem teraz by odebrać moje dokumenty,a oni chcą bym zapłacił za 3-mce!przecież już się nie uczę,pozatym dopiero minął miesiąć nowego semestru!nikt ze szkoły nie potrafi mi powiedzieć dlaczego mam zapłacić,dziekan nie wie o co chodzi dziekanat też się nie zna,kanclerz wiecznie niedostępny,mają to gdzieś!powiedzcie jak mam się z nimi rozliczyć!?jakie są koszty sprawy w sądzie,ajk ją założyć,ile to trwa,dużo przy tym papierkowej roboty?

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: jak założyć sprawę w sądzie?

kurde idz do jakiejs kancelari, dopytaj, napisz wniosek, koszty jak wygrasz to ci zwroca, ale to maks 200pln!!

Idź na policje lub do sądu !

i oczywiscie wyjaśnij sprawe ! oni Ci pomoga !

Lub idź do strazy pozarnej!
A najlepiej na pogotowie i podaj im tam namiary na ptysia!!!
________________________________-

... & vice versa!

nie prościej złożyć podanie o wydanie dokumentów do dziekanatu,
zażądaj wskazania podstawy prawnej ich zachowania (może jakaś jest napisana małym drukiem w regulaminie), daj im iakiś termin np. 2 tg., i postrasz wniesieniem sprawy do sądu i ewentualnym domaganiem się odszkodowania za szkody jakie poniosłaś/poniosłeś w wyniku braku tych dokumentów.