środa, 04 grudnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Internet IST

Witam
Zamierzam zmienić dostawcę internetu, wybrałem IST z powodu niskiej ceny i wysokiej prędkości do 20MB/s. Wiele osób chwali tą sieć, ale także sporo ją krytykuje. Proszę o opinie osoby, które mają internet w IST. Mam już dosyć MM, bo ze wszystkiego robią problemy i często robią przerwy w dostawie internetu. Szukałem już podobnych tematów, ale większość jest przestarzała i za wiele nie wnosi. Z góry dzięki za opinie

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Internet IST

Ja posiadam pakiet IST MAX (60zł) i jak najbardziej polecam.

IST mam w domu od około 6 lat i w życiu bym go nie zmienił. Teraz studiuję za miastem i taki internet to może mi się tylko przyśnić :). Ogólnie w ist jakaś przerwa techniczna zdarza się raz na pół roku albo i cały, plus super prędkość i osiedlowy HUB przemawia tylko na ich korzyść :).

Zgadzam się co do IST, ale mogliby zaoferować tańszy pakiet jako alternatywę. Bo to co jest teraz, wiem wiem, to jest po to, aby wybrać pakiet Max. Jednak nadal upieram się przy tańszym i w miarę szybkim pakietem;/

ja mam routera 54mbps i przy łączeniu się przez niego z siecią IST (max pakiet) telewizja IST zacina mi się i tylko denerwuję się.

jestem ... sobie

Prędkość wifi routerze nie ma tu nic do rzeczy, wystarczy i 11Mbit w standardzie "b"
Zapychają się chipsety w routerach i dlatego muli. Do przesyłu tej telewizji wystrczy 2Mbit.
Osobiście kupiłem TP-LINKa 1043ND i działa ma ich TV nawet po wifi !!!!! jednocześnie nie zamulając neta.
Router trochę kosztuje ale warto (ma porządny chipset).
Neta polecam oczywiście tylko pakiet MAX

jest jakas rada na ogladanie bez zaklocen?

jestem ... sobie

Dobry router
TV działa na większości routerów Linksysa ale to sys, na wszystkich TP-LINKa w tym na 1043 bezprzewodowo! (najnowszy soft) i na niektórych D-LINKach.