Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Ciekawa jestem czy kierowcy w PKS w Łomży i MPK Łomża zgłaszają dla POLICJI ze z |
18-letni złodzieje paliwa...... Ponad dwa tysiące litrów oleju napędowego ukradli dwaj 18-latkowie, mieszkający w pod łomżyńskich miejscowościach. Procederem trudnili się od kilku dni, a właściwie nocy... Personalia złodziei paliwa łomżyńscy ustalili ustalili w piątek i tego dnia zostali oni zatrzymani. Okazało się, że młodzi mężczyźni już od połowy września włamywali się do zbiorników paliwa samochodów ciężarowych, skąd ukradli łącznie ponad dwa tysiące litrów oleju napędowego. Pokrzywdzeni straty oszacowali w sumie na około 11 tysięcy złotych. Teraz sprawcom grozi kara nawet do 10 lat pozbawienia wolności. PS : Ciekawa jestem czy kierowcy w PKS w Łomży i MPK Łomża zgłaszają dla POLICJI ze znikają im ogromne ilości paliwa ze zbiornika w ich autobusie !!!! Co Wy na to ;POLICJA w Łomży do roboty !! OdPOwiedź: Kierowcy w PKS oraz MPK KRADNĄ PALIWO I SPRZEDAJĄ JE PO ZANIŻONEJ CENIE WYWOŻĄ JE W KANISTRACH W LUKACH BAGAŻOWYCH I SCHOWKACH W UŻYTKOWANYCH AUTOBUSACH PÓŹNIEJ WYMIENIĘ PO NAZWISKACH i NUMERACH REJESTRACYJNYCH . Dopuszczając się przy tym przestępstwa z art 278 par 1 kk ściganego z urzędu przez Prokuratora i Policję . Apel do Szefa Prokuratury Rejonowej w Łomży !! Proszę do mnie zadzwonić a podam Panu Prokuratorowi wszystkie szczegóły tych kradzieży i złodziei w MPK oraz PKS .Pozdrawiam okradanych pasażerów i biedne spółki PKS i MPK .Nie pozdrawiam ich zarządzających wręcz przeciwnie powinni zostać wypierdoleni ze swoich stanowisk już dawno tak tez wnioskowałam gdzie trzeba :) mowa o A.W.( PKS) i B.SZ. ( MPK) Eva Ali-baba
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Ciekawa jestem czy kierowcy w PKS w Łomży i MPK Łomża zgłaszają dla POLICJI ze z |