niedziela, 24 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
WSSMiA

MAM PYTANIE..CZY KTOŚ JEST STUDENTEM WSSMiA W ŁOMŻY..TA ''NIBY''UCZELNIA ZNAJDUJE SIE PRZY UL.PRZYKOSZAROWEJ(BUDYNEK ZSMiO nr5) chciałabym dowiedziec sie czegos wiecej na temat tej uczelni i czy wogóle ona istnieje w Łomży...

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: WSSMiA

Podbijam temat.
Słyszałam o tej uczelni i chcę się dowiedzieć coś więcej. Uczy się tam jakiś
forumowicz??

Witam. Tak ja się tam uczę, jestem studentem owej uczelni. Mogę powiedzieć, że szkoła bardzo fajna, obsługa wraz z Panią dyrektor również. Tu masz stronkę www.studiujwlomzy.pl Jak byście miały jakieś dodatkowe pytania to proszę. Postaram się pomóc.

Studia są tylko niestacjonarne więc tylko w weekendy (co 2 tygodnie). Są spotkania i o wszystko możesz wypytać rektorów, dyrekcje. Dobre jest to w tym że nie musisz latać do szkoły bo możesz uczyć się w domu. Szkoła ma swoją TV. Dowiesz się wszystkiego dzwoniąc tam na te nr. Z innymi studentami wymieniacie sie materiałami itp. Egzaminy są w Wawie. Jeździsz raz na pół roku. Ogólnie szkoła klasa. Dużo pomaga pani Dyrektor. W egzaminach :) Więcej nie pomogę. To wiem z własnego doświadczenia.
pozdro

Dziękuję za odzew.

Słyszałam wiele niepochlebnych opinii o tej uczelni, między innymi to, że nie ma wogóle zajęć, że praktycznie jest to szkoła przez internet a nie o to mi chodzi. A jak jest jeśli ktoś obleje egzaminy ? Chodzi mi o poprawki i ewentualne warunki ? Jak ze stypendiami ?

moja siostra tam właśnie broni magistra i mówi ze jest super- fakt ze nie ma typowych zajęć, ale dla niektórych to plus, jak ktoś woli sam w domu postudiować. i ważne ze kończysz z dwoma dyplomami.