czwartek, 28 marca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
jaka gitara do nauki..............

jak w tytule jaką gitarę wybrać do nauki gry jestem całkowitym laikiem w tej dziedzinie

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jaka gitara do nauki..............

a jaki gatunek muzyki chcesz grać uczyć się ?




Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jaka gitara do nauki..............

i jaka to ma byc gitara? Klasyczna, akustyczna, elektryczna? Bo gitara to wiele nie mowi..

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jaka gitara do nauki..............

Polecam klasyczna, lub akustyczna dla rozruszania palcow gdzies tak na rok. Albo tez elektro-akustyczna + piecyk ;] Zalezy od Twojego upodobania :))

...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jaka gitara do nauki..............

Ja bym kupiła czerwoną. ( czerwone gitary - mówi ci to coś ? )



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jaka gitara do nauki..............

torro to mit, ze gitare klasyczna czy akustyczna kupuja sie na poczatek.. Z reszta co za sens placic i zmieniac za rok. Z mojej strony proponuje na poczatek poszukac Ci czegos z uzywek, jezeli nie masz pewnosci na jak dlugo starczy Ci zapalu. Poszukaj jakiegos uzywanego squiera, tanszych serii yamahy czy epiphona. Nie baw sie w zadne sky way'e, soundery czy inne g** za 200zl, bo taka gitara tylko zrazi Cie do grania i nie pozostawi milych wspomnien.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jaka gitara do nauki..............

do P.A myslalem o gitarze akustycznej



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jaka gitara do nauki..............

Popieram Torro
Klasyk lub akustyk.

WrUbEl

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jaka gitara do nauki..............

No jasne ze tylko akustyk lub klasyk. Jezeli chce sie uczyc i w tym siedziec to kupi sobie porzadna od razu. Jak ja zaczynalem to kupilem klasyczna. Dokupilem za pol roku elektro-akustyczna z piecykiem i przyjemniejsza jest nauka ;]