poniedziałek, 25 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
w wakacje pod namiot

W końcu są wakacje :)
bardzo lubie letni czas i jestem amatorem polowych warunków.
Zastanawiam się gdzie można wyjechać pod namiot? Mam na myśli jeziora. Gdzieś gdzie nie ma jeszcze przepychu ludzi, śmieci, i stale zmąconej wody.
Znacie takie miejsca? Takie kameralne i żeby było bezpiecznie?

SamFart: "Łomża, miasto rond, kosciołów i biedronek.... ;)"

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: w wakacje pod namiot

Proponuje Mały Wiartel (za Piszem) - jezioro piękne, czyste, ludzi nie za wiele - ośrodki po drugiej stronie. Byłem tydzień temu :) Fajnie jest.

Nie bylam tam od dziecinstwa :). Czy tam jest jakies pole namiotowe? jest dostep do pomp z czysta woda?

od siebie dorzuce Okartowo. Wpiszesz w goole "pole namiotowe Okartowo" i wszystko jest. Bywalem tam przez dlugi czas, w zeszlym roku dwa razy w i poza sezonem. Pole zamkniete, wiec jezeli nie wykupisz miejsca to nikt Ci tam nie wlezie, kulturalnie, przynajmniej bylo dopoki lomza sie nie zjechala. Przyplynely statki, ognisko, szanty, cale pole sie bawi, przyjechaly samochody BL, dyskotekowe hity na max i koniec kulturalnej zabawy. Poza tym wlasciciele sa bardzo mili, jest mozliwosc wypozyczenia kajakow itp woda czysta, do tego mozna wykupic prysznic z ciepla woda za grosze (cos dla Pan). W tym roku zapewne tez sie wybiore.

Jeszcze dziś wieczorem się wybieram. Biorąc pod uwagę porzadny wypoczynek raczej wybiorę Mały Wiartel. Dzięki za wskazówki.

wiartel jak najbardziej. Orientujesz sie jaki jest koszt w tym roku i jak z miejscem? Od 12 urlop wiec moze zawitam.

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 

Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:

Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?