Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Anal fucked by USA |
Czasem w łaźni koleś kolesiowi każe schylić się po mydło... Od wielu lat nasi bracia i sojusznicy zza wody każą nam schylać się po wizy. A teraz jeszcze propozycja, by miłośnicy loterii zrobili im loda, to może za kilka lat pozwolą nam znowu się schylić... Nie należę do grona marzących o wyjeździe, ale w...wia mnie takie traktowanie. Co trzeba zrobić, by złożyć do Sejmu wniosek o wprowadzenie wiz dla Jankesów? I żeby też płacili sto dolków za przyniesienie podania do ambasady. Sto tysięcy podpisów? Nie mam w polityce doświadczenia, ale z rozkoszą podam grabę komuś, kto chciałby ze mną nakręcić taką akcję i wie jak się do tego zabrać. Może też jakaś pikieta pod ambasadą? Jak długo Polska będzie dawać dupy? Romi
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Anal fucked by USA |
Jak do Iraku to nasi chłopcy potrzebni byli, a teraz wypieli się na nas jak tylko mogli w dowód wdzięczności. Zawsze mieli nas gdzieś , a teraz to udowodnili jak głęboko. Moorgan
|
|
Dokładnie. ;)
|
|
Tylko sie zginać.
|
|