wtorek, 02 czerwca 2020 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Meble Rumiński

Kupował tam ktoś Meble?? Mam zamiar odnowić sypialnie i kupić tam Parę mebli... Wyrazicie swoją opinie?? Czy warto ??

...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

Po co Ci rumuńskie meble?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

A do czego sa Meble?? Ej nie chce kupić szajsu.. Dobre Meble tam robią??

...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

ale rumuńskie?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

Nie Rumuńskie... Jest taki zakład Meble Rumiński... W Łomzy na ul.Poligonowej ... Nazwa od właściciela firmy.. Sławomir Rumiński

...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

on robi meble do sypialni .moje łóżko ma już 6 lat i nic sie z nim nie dzieje jestem zadowolona polecam zrobic otwierane bo dzieki temu jeszcze nam nie trzeszczy a w ten schowek zawsze można cos włożyc

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

a to ja nie wiem co i jak,myslałem ,że chcesz jakieś cygańskie meble ;)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

ale słyszałem że trafiają sie czesto reklamacje... Ale pewnie ma pani materac z tych droższych??

...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

niee tylko Made in Łomż ahhehe

...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

zamiast tych mebli może dasz się naówić na tego golfa o którym Ci pisałem.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

eluś ,po co takie łóżko jak tam się nic nie dzieje;)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

maly- a własnie że sie dzieje

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

sama pisałaś ,że nudy :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

zdarzaja sie ale przyjerzdzaja zadieraja materac a na drugi dzien przywiezli nowy tak bylo u mojego brata

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

Meble sa super zamów drewniane z dębu to postoja pare ładnych lat .

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

mam z tamtad sypialnie juz 12 lat i jest jak nowa

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

bo Ci nie staje:)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

_maly_ SEX JEST ZŁEM


http://www.youtube.com/watch?v=SIElov6r9Hc&feature=player_embedded

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

nie polecam od nich mebli znajomy tam robi ponoc taka tandeta ze szok a i ten caly wlasciciel to cwaniak i kretacz

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

dobre dobre ja jak tam kupowałam to powiedzieli mi że poncyliusz to pedał i zachlapał im nowy materac.



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

A jaki znajomy ?? xD Bo znam wszystkich z zakładu ;D

...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

meble od Ruminskiego haha juz od Dzielnickiego sa lepsze.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

dobre? Nie wszystkie. Poza tym w okolicy sa lepsi albo i tacy sami, a co najwazniejsze nie zedra z Ciebie tyle kasy.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

zajebiste do palenia w piecu :D

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

Autor: fanka bocianka (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 03-05-11 14:36

dobre dobre ja jak tam kupowałam to powiedzieli mi że poncyliusz to pedał i zachlapał im nowy materac.

Autor: poncyljusz (---.elomza.pl)
Data: 18-04-11 15:22

mam takie pytanie czy ktos byl ostatnio w tym salonie i czy warto tam wogóle isc bo chciałbym zrobić sobie włosy co o tym salonie myslicie

czekam na wasze opinie

pozdrawiam
Cholera i wychodzi na to że mówili prawdę.



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

haha u Dzielnickiego najlepsze xD Szlifowanie listew xD

...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

a co szlifowales listwy u Dzielnickiego?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

haha ej kto ty z tym dzielnickim ?? Praktykant jakis ?? ;D

...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

Unicode,

skoro piszesz, że znasz wszystkich z zakładu, to po co pytasz na forum, czy u Rumińskiego są dobre meble?

Spytaj swoich znajomych, którzy tam pracują. W końcu sami je robią.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

Unicode a ty u rumka deski 3 lata nosiłeś z suszarni na zakład ...



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Meble Rumiński

Nie znam firmy. Ale takie działania \"po znajomości\" różnie wychodzą. Czasami lepiej poszukać w sieci - tym bardziej, że sklepów meblowych jest tam sporo. Kupić można niemal wszystko - od meblościanek jak ta https://www.promyk-meble.pl/?pl_mebloscianki,21 po pełne wyposażenie sypialni.

Odpowiedz na tę wiadomość
 Spis działów  |  Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu
Za treść wpisów odpowiedzialność ponoszą ich autorzy.
phorum.org
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0