niedziela, 24 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Nauka Jazdy 30 km/h

Czemu samochody z literką "L" na daszku jeżdzą po naszej mieścinie z zawrotną prędkością 25 - 30 km/h? Może ktoś zna odpowiedż. Byłbym wdzięczny.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Nauka Jazdy 30 km/h

a ty sie nie uczyles jezdzic???? czemu sie czepiasz czlowieku.

Jezdza tak po to ,zeby pozniej wsiasc do konkretnej bryki i przypier ..lic w pierwsze lepsze drzewo.To jest spisek firm pogrzebowych z włascicielami nauki jazdy,jestem w 100%przekonany ze tak jest.Jako ze jestem mechanikiem nie mam nic przeciwko,tak trzymac ,tak uczyc ,tak prowadzic naukejazdy,a bedzie roboty od metra .********* normalnie jak na rondzie na szosie zambrowskiej ledwo sie wyrabiaja na tym łuku przy zusie ,przy predkosci 25 na h .Moze tak kólka by na placu pocwiczyc zanim sie takiego delikwenta w miasto zabierze co?

QRWA W RADIU MOZNA MÓWIC ZAJE..SCIE,A MNIE ZAJEB.OZA WYGWIAZDKOWALI.

Hehe,
podstawowy błąd początkującego kierowcy to nieumiejętność jeżdżenia "powoli".
jeździć szybko, to nie sztuka, to umie nawet 10 letnie dziecko, Pan w kapeluszu, dziadek i kobieta.
Dopiero z doświadczeniem nabywa się umiejętności jeżdżenia z małą prędkością, z wyczuciem - jak to się mówi.

I dlatego popieram, że nie uczą ich jeździć 95 km/h - to i tak będą mieli w związku z brakiem doświadczenia (brak wyczucia i dopasowania prędkości do warunków jazdy).

Pozdro.

Brzeczyszczykiewicz większość się kiedyś uczyła. Chodzi o prędkość. Jak taki człowiek ma dostać póżniej samochód i sam jeździć po miescie? Przecież to rozpacz. Ostatnio moja znajoma jeździła "L". Jeździła do 50 km/h, ale po wielu dyskusjach i kłótniach.
A od czego jest instruktor, który ma nauczyć jeździć, za niemałe w końcu pieniądze. Ma przed sobą sprzęgło i hamulec i ma korygować jazdę kursanta.