Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Centralny na pilot |
Gdzie naprawiaja takie rzeczy ?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Centralny na pilot |
a fabryczny masz ten zamek??
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Centralny na pilot |
centralny tak ,ale pilot raczej dorabiany .
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Centralny na pilot |
siłownik można wymienić samemu ! jeśli nie zamykają się jedne drzwi
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Centralny na pilot |
Może akumulator masz rozładowany
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Centralny na pilot |
fox tuning na legionow
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Centralny na pilot |
tzn zamek centralny masz fabryczny tylko z kluczyka ktos zalozyl zdalne sterowanie inaczej sie nie da... trzeba sprawdzic czy z kluczyka dziala jesli tak to wina modulu od sterowania zdalnego i albo bezpiecznik albo modul wody dostal i cos zamarzlo albo poprostu nadszedl jego kres... jesli nie otwiera i z kluczyka to sprawdz bezpieczniki a jak tylko nie otwiera ktorys dzwi to bedzie wina silownika mogl zamarznac, rozlaczyc sie, ewentualnie spalic ale to bardzo rzadko sie zdarza
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Centralny na pilot |
Co do rzadkości spalenia się zamka-siłownika to zależy jaka marka samochodu. Trzeba rozpoznać problem. Wsiądź do samochodu i zamknij zamek kierowcy(jeśli zamykają się wszystkie zamki, to wina pilota, lub modułu sterowania zdalnego), następnie pasażera, bo przeważnie te dwa zamki są zamkami ze sterowaniem i po wciśnięciu ich powinny się zamknąć wszystkie centralne zamki w samochodzie(klapa bagażnika i klapa wlewu paliwa, jeśli takowy jest), bo mógł zjarać się też tylko zamek kierowcy. Jeśli to nic nie da to oznaka, że bezpiecznik może być spalony, lub zamki uległy "spaleniu", w co wątpię by poszły wszystkie na raz. Zastanawiające jest jeszcze to czy wiązka przewodów elektrycznych jest cała. Ale raczej nie to powinno być tym "złem".
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |