Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
strasznie cierpie z tego powodu |
potrafie cos na pisac , mam mala mature z francuskiego, lecz wszystko zapomnialam, marzy mi sie pisac wielkie rozprawki
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: strasznie cierpie z tego powodu |
moze na starosc wszystko jewaj, i nie trzeba
|
|
tuk tuk tuk, zamawiam piekna rozprawke filizoficzna na temat "zdrada uszczyca cel#
|
|
sama ze sobą rozmawiasz?.. poniżające:/ kobieta powinna być na salonach damą w domu matką a w sypialni dziwką
|
|
powiedzmy sobie tak, ze role odwracaja sie i to ja jestem nauczycielka bede wolac do tablicy, i ten kogo wywolam podnosi reke i grzecznie obciagajac sobie fartuszek pomaszeruje kolo mojego biurka i bedzie pieknie z dykcja (wymagana przez nasze szkolnictwo na range swiatowa), odpowiadalo z przekasem, zadana prace domowa
|
|
a jak zdarzy sie jakies przewinienie, usmieszek nie na miejscu, to chlasne linija przez leb, i taki delekwent zrozumie gdzie jego miejsce
|
|
??? chyba psychopatką a nie nauczycielką kobieta powinna być na salonach damą w domu matką a w sypialni dziwką
|
|
dobra jestem ,takze w roli instruktora n ie wiem jak to sie stalo ze kur wa mam to we krwi, albo lubie siedzenie za biurkiem i obserwowanie kandydata, szybka jazda oczami na twarz ,i wiem co ma w portwelu, tak jest a samotnosc takim ludziom wiecznie doskwiera
|
|
Dziewczyno Ty się chyba strasznie nudzisz......
|
|
kilka zdjec, jak wyobrazam sobie nowoczesne szkolnictwo i edukacje na poziomie, dbajmy o wszystkie dzieci tego swiata, grono tych maluchow zapewni nam statut na jaki z pewnoscia zaslugujemy
|
|
Po co z nią dyskutujecie?
|
|
szczebiotka -mój kolega mówi że da ci korepetycje z francuskiego u niego w pokoju na keżąco lub stojąco jak chcesz
|
|