środa, 08 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Słuchawki SENNHEISER

Witam, czy jest ktoś kto byłby w stanie doradzić mi zakup tego typu słuchawek? Nie znam się na tym kompletnie, a chcę żeby prezent był dobrze dobrany. Z góry dziękuję

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Słuchawki SENNHEISER

Zobacz model HD555 - kultowy model Sennheiserów, ma dobre opinie.
Ja używam HD212pro - model niby dla DJ-ów - podkreślony dół - ogólnie według mnie dość fajnie grają.



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Słuchawki SENNHEISER

Przedstawiciel Sennheiser'a - p. Wiesław Kulczyk, Aplauz-audio. Wszystkie wiadomości na temat produktów Sennheisera ma w tzw. "małym palcu". Potrafi rzetelnie doradzić odpowiedni produkt w zależności od potrzeb. Tel. 22 751 42 39, 751 42 44.Pozdrawiam.

zygzak

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Słuchawki SENNHEISER




AKG K 141 Mk II Studio - polecam :).Zadne z powyższych nie mają startu.Lub też wyższy model AKG- ale to już inna cena.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Słuchawki SENNHEISER

do Thompson: zerknę na podane przez Ciebie, a znalazłam jakieś Sennheiser 215 HD. Dużo się różnią od tych co Ty mówisz?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Słuchawki SENNHEISER

W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEBY JA NP POLECAM GORĄCO Sennheiser HD 580
PRACOWAŁEM NA TYM SPRZĘCIE PONAD 2 LATA W STUDIO

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Słuchawki SENNHEISER

Ja nagrywam na sluchawkach sennheiser hd 212 pro i jestem zadowolony,dobra jakosc,swietnie sie slucha muzyki i jesli nagrywasz muze to polecam sa dobrze wyciszone i nie zbieraja otoczenia..polecam dobry towar za dobra cene.

siea

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Słuchawki SENNHEISER

http://mistrzowie.org/368769 te kup

h0jowe forum

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Słuchawki SENNHEISER