Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
korki z angielskiego |
Ile się płaci za korki za angielskiego i kogo możecie polecić dla ucznia z podstawówki?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: korki z angielskiego |
Jakaś studentkę najlepiej, myślę że nie byłby to drogi koszt a przy doborze odpowiedniej osoby efekt również zadowalający.
|
|
|
|
Ja swojego synka wysłałam do szkoły językowej na Kazańskiej ,płacę 12 zł za godzinę w grupie 3 osobowej . Mały jest strasznie zadowolony , polecam zajęcia Panią Magdaleną.
|
|
Witam! jestem studentką III roku języka angielskiego o profilu nauczycielskim. Koszt godziny korepetycji to 15-20.
|
|
dzwoń 501511147 za pełną zegarową 20zeta a 15 za lekcyjną onaion
|
|
Zapraszam do siebie. Jestem młodą nauczycielką, skńczyłam UW. Mam doświadczenie w pracy w gimnazjum, w przedszkolu oraz z dorosłymi. Gwarantuję dziecku ciekawe lekcje oraz wyniki w nauce. Koszt to 25zł za 60min. Moze byc z dojazdem. Mam bogate materiały. Pierwsza lekcja za darmo. 668334646
|
|
cena do negocjacji, licealista, bardzo dobrze posługuję się językiem(wiele razy byłem na kursach językowych w Londynie). Chętnie pomogę uczniowi z podstawówki kontakt rybor93@gazeta.pl
|
|
Moja znajoma ma córkę w podstawówce i korepetycji udziela jej dziewczyna, która uczy w Łomży w gimnazjum, ale ma też zajęcia z dziećmi w szkole językowej, jak jesteś zainteresowany to prześlę Ci na maila jej numer to możesz zadzwonić i dowiedzieć się co i jak, tylko z tego co wiem to bierze 35zł za godzinę to chyba trochę drogo jak na Łomżę
|
|
Ja bardzo chętnie tanio udzielę korepetycji. Uczę się w szkole językowej na poziomie maturalnym. W razie pytań proszę pisać na e-mail korepetycje12@onet.pl
|
|
chętnie udzielę korepetycji z języka angielskiego, ukończyłam liceum na proofilu jezykowym z barzdo dobrymi wynikami, matura podobnie. Godzina 20zl.
|
|