poniedziałek, 02 grudnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
POMOŻECIE? PRAWKO - GDZIE?

Przyznaje sie, nie czas i nie miejsce ale w koncu po kilkunastu latach bytowania odwazylem zapisac sie na kurs. Kurs prawa jazdy. I z tad moja prosba, szukam DOBREGO, CIERPLIWEGO instruktora, ktory nauczy mnie jezdzic. Dodam ze jestem bardzo marnym kierowca...Jaka szkołe jazdy polecacie?

Pytanie nr 2. Jak wyglada rozlozenie kosztow prawa jazdy na raty?

I nie bede szukac w poprzednich tematach :P

h0jowe forum

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: POMOŻECIE? PRAWKO - GDZIE?

jak nie bedziesz szukal w innych tematach -to sie pocaluj w czolko:)

osk borkowski
instruktor super cierpliwy i wyrozumiały,
jeżeli chodzi o rozłożenie na raty to nie ma żadnego problemu możesz się dogadać w jakim czasie i w jakiej wysokości płacisz i wyborem godziny o której jeździsz również problemu nie masz:)

Szkoła Hernyka Charczuka jak sie nie myle jest znakomina. Znajduje sie przy ABC na legionow, tam gdzie sie wchodzi do ŁSM chyba, oile dobrze kojarze.

Ja zdawałam u Gruszfelda- ma ośrodek przy Liceum na Bernatowicza a instruktor ktory uczyl mnie to A. Lesiak - mimo mojego na poczatku marnego talentu do zmieniania biegow tak mnie wyszkolil ze teraz bezpiecznie i bez strachu jezdze:)

A JA POLECAM OSK FERENC-NA M. SKŁODOWSKIEJ

ja zdawalem u Kaminskiego.Szkoly nie polecam ale instruktora mialem normalnie super:)Na luzie wszystko dokladnie wytlumaczy itp:)
On chyba zalozyl swoja szkole Janusz Toczko na polowej kolo wku jesli sie nie myle.

Tyle odpowiedzi a ja dalej nie wiem

h0jowe forum

osobiście tez polecam P. Janusza Toczko, super instruktor, wszystko dokładnie tłumaczył na spokojnie, co najważniejsze, a jeśli coś nie wychodziło to uczył aż do bólu ;p hehe a co do wypowiedzi Sequel to tez mam wrażenie ze założył swoja szkołę jak najbardziej polecam :)