Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
[MkI]zacięty zamek tylnych drzwi po stronie pasażera |
witam wszystkich forumowiczów!!! jestem na tym forum jako początkujący. więc proszę o wyrozumiałość. wiem że podobne posty były ale odpowiedzi na swój problem niestety nie znalazłem więc mam problem z tylnymi drzwiami po stronie pasażera. zacieły mi się i nie mam pojęcia co dalej. czytałem że można od wewnątrz je otworzyć, ale tu trudno jest z tapicerką.aby ją zdjąć potrzebowałem coś koło godziny.... no i mam zdjętą ale co dalej to nie mam pojęcia... nie wiem czy to istotne ale napiszę : jak próbuje zamknąć zamek to od wewnątrz klamka jakby chce ale nie może się zamknąć... już naprawdę nie mam więcej pomysłów... proszę wszystkich o pomoc i szybka odpowiedź dziękuję z góry pozdrawiam :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: [MkI]zacięty zamek tylnych drzwi po stronie pasażera |
Zdemontować korbkę i "kubeczek" plastikowy. Od środka przy szybie jest na boczku śliski materiał który w chodzi w drzwi na zakładkę. Trzeba się zaprzeć i dźwignąć go tak by wyskoczył( ciągną do góry i lekko do siebie na pewno zejdzie). Boczek jest montowany na wkręty, a z drzwi wychodzą plastikowe zapinki do których wkręcane są wkręty.. Cała sztuka polega na delikatnym ich wyrwaniu z drzwi ( boczek z zapinkami). U mnie było to dość łatwe, bo zapinki nie były przykręcone do drzwi żadnym wkrętem, jeżeli już będą przykręcone warto odwiedzić jakiś dobry sklep motoryzacyjny i dowiedzieć się czy są takie zapinki Teraz tylko został ściągnąć matę i już jesteśmy przy zamku:- a potem to kwestia wyobrazni czy rozwalisz zamek czy bedziesz szukł przyczyny blokady zamka y
|
|
a ile mnie może kosztować taka szalona wyobraźnia, jak rozwalę zamek?? dzięki kolego za odpowiedź :) jestem już przy zamku ale nie wiem co dalej począć ...
|
|