niedziela, 16 lutego 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
[MkI]zacięty zamek tylnych drzwi po stronie pasażera

witam wszystkich forumowiczów!!!
jestem na tym forum jako początkujący.
więc proszę o wyrozumiałość.
wiem że podobne posty były ale odpowiedzi na swój problem niestety nie znalazłem
więc mam problem z tylnymi drzwiami po stronie pasażera. zacieły mi się i nie mam pojęcia co dalej.
czytałem że można od wewnątrz je otworzyć, ale tu trudno jest z tapicerką.aby ją zdjąć potrzebowałem coś koło godziny.... no i mam zdjętą ale co dalej to nie mam pojęcia...
nie wiem czy to istotne ale napiszę : jak próbuje zamknąć zamek to od wewnątrz klamka jakby chce ale nie może się zamknąć...
już naprawdę nie mam więcej pomysłów...
proszę wszystkich o pomoc i szybka odpowiedź
dziękuję z góry
pozdrawiam :)

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: [MkI]zacięty zamek tylnych drzwi po stronie pasażera

Zdemontować korbkę i "kubeczek" plastikowy.

Od środka przy szybie jest na boczku śliski materiał który w chodzi w drzwi na zakładkę.

Trzeba się zaprzeć i dźwignąć go tak by wyskoczył( ciągną do góry i lekko do siebie na pewno zejdzie).

Boczek jest montowany na wkręty, a z drzwi wychodzą plastikowe zapinki do których wkręcane są wkręty..
Cała sztuka polega na delikatnym ich wyrwaniu z drzwi ( boczek z zapinkami).
U mnie było to dość łatwe, bo zapinki nie były przykręcone do drzwi żadnym wkrętem, jeżeli już będą przykręcone warto odwiedzić jakiś dobry sklep motoryzacyjny i dowiedzieć się czy są takie zapinki

Teraz tylko został ściągnąć matę i już jesteśmy przy zamku:-

a potem to kwestia wyobrazni czy rozwalisz zamek czy bedziesz szukł przyczyny blokady zamka

y

a ile mnie może kosztować taka szalona wyobraźnia, jak rozwalę zamek??
dzięki kolego za odpowiedź :)
jestem już przy zamku ale nie wiem co dalej począć ...