środa, 27 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
problem z komputerem

mam taki problem, od jakiegoś czasu nie mam głosu w komputerze w zadnym programie ani za żadnej stronie nie mogę słuchać muzyki. w tym głośniku który znajduje się na pasku po prawej stronie jest ustawiony głos na max więc nie wiem jaka jest tego przyczyna.
Jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo proszę bo nie znam się na tym:(

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: problem z komputerem

wsadz wtyczke do kompa

Tam gdzie masz ten głośniczek jest takie pole "Wycisz" - sprawdź czy nie ma ptaszka.

wywal kompa za okno

nie ma ptaszka sprawdziłam to i nadal nie ma głosu:/

głośniki dobrze podłączone i skonfigurowane? co robiłaś jak przestał dźwięk grać?

tzn głośniki mam w laptopie i innych już nie mam bo i to w zupełności wystarczało. a co robiłam to trudno mi powiedzieć bo było wszystko ok a po jakimś czasie już nie działało.

PPM na mój komputer --> właściwości --> sprzęt --> menedżer urządzen. Zobacz co pisze w zakładce inne urządzenia, tam gdzie jest oznaczenie żółty znak zapytania...

sprawdź w ustawieniach(start- ustawienia- panel sterowania) tam znajdziesz dźwięk i ustawienia audio
jeśli wszystko masz podłączone, to pozostało sprawdzić sterowniki, prawym na ikonę ,,mój komp" - właściwości-zakładka sprzęt- menadżer urządzeń-lewym klawiszem na kartę muz i aktualizuj sterownik
( wypada w między czasie włożyć płytkę ze sterownikiem)

Zobacz czy w laptopie gdzieś na obudowie nie ma przycisku od wyciszania (Taki głośnik przekreślony) ....

maxi_king co ona głupia ? Jeżeli by miała tego laptopa 2 dni to może by o tym przycisku do wyciszania nie wiedziała ale jak ma go od dawna to napewno wiedziała by o tym .!!!

ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS

sterowniki zainstaluj od nowa.... i po problemie

albo formata strzelić :P format to lek na całe zło ;)