piątek, 19 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Laptop :)

Witam serdecznie!
Nie znam się za dobrze na komputerach i chciałbym was prosić o pomoc w zakupie laptopa. Podobno na allegro są o wiele tańsze niż w sklepach. Moglibyście mi coś polecić tak do 2000złotych ?
P.S - Tylko ,żeby miał już zainstalowany system operacyjny
Z góry dzięki.pozdrawiam

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Laptop :)

Witam.
Weź pod uwagę że jak kupisz na miejscu - masz gdzie zanieść lapka jak coś się z nim będzie działo nie tak.

Napisz konkretnie do czego ma służyć ten laptop.
Chociaż po cenie 2000 nie ma co spodziewać się rarytasów

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Laptop :)

Nie jestem jakimś maniakiem gier... Z reguły laptop potrzebny mi będzie do śmigania po internecie :)
Paaweł co sądzisz o HP 550 ?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Laptop :)

Witam:)
ja bym Ci radzil laptopa z firmy Asus lub Lenovo (ta druga firma laptopow,ma dosyc rozsadne ceny) pozdrawiam:)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Laptop :)

PEWNIE I BIERZ NA ALLEGRO NIE SLUCHAJ I TAK SKLEP WYSYLA I TAK NA NAPRAWE TO SAMO TYLKO BEDZIESZ MIAL TANIEJ NIE SLUCHAJ PRZYGUPOW

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Laptop :)

No dobra,ale możecie polecić jakiś konkretny model ? :)
Dawajcie jakieś przykładowe linki :)
Co sądzicie o HP 550 ?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Laptop :)

Nawet jak kupisz w sklepie wysyłasz laptopa do serwisu na koszt producenta np do wrocławia i po naprawie wraca prosto do domu ;-) Wiec w czym problem ? Ja w sklepach oglądam a kupuje jak każdy myślący człowiek tam gdzie najtaniej- powodzenia bo kasy masz mało na "wypasiony" sprzęt.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Laptop :)

Np. co sądzicie o czymś takim :

http://www.allegro.pl/item880359313_laptop_hp_550_core_2_duo_t5670_3gb_160gb_bt_bat_4h.html

?? :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Laptop :)