Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
PROBLEM Z KOMPEM |
Witam.Mam taki problem otóż gdy włączam komputer monitor mi się nie uruchamia i nie ma nawet tego ''piknięcia", podłączałem drugi (starszy) monitor , też nie działa :( . Co mam zrobić ? Nie znam się na komputerach wiec proszę o łatwe wytłumaczenie. PS:Wyczytałem że wyjęcie stacji dyskietek naprawi problem. Że niby po wyjęciu mu zadziałał komputer. PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ . PISZE Z KOMPUTERA KOLEGI ;)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: PROBLEM Z KOMPEM |
grafa albo płyta...
|
|
wylacz komputer. zdejmij bok obudowy. wyjmij baterie "pastylke" z plyty glownej na minute. po tym czasie wloz baterie i sprobuj uruchomić złoma.
|
|
karta graficzna na smietnik i po problemie
|
|
pytanie: komputer się uruchamia ? słyszysz jak pracuje ? jeżeli uruchamia się to płyta/grafika jeżeli się nie uruchamia to dochodzi do tego zasilacz i ram :) odłącz wszystko oprócz ramu i grafiki i spróbuj pozamieniać każdorazowo ram, grafikę, zasilacz z innym kompem :) zacznij od zasilacza, potem grafe :) istnieje co prawda ryzyko, że tak wsadzone elementy również szlag trafi ale cóż :P no risk - no fun :P co do baterii - wątpie - w takim przypadku przy odpalaniu kompa DOS powinien wywalić komunikat
|
|
DOS? DOS ostatnio widzialem przy win98.... :P
|
|
Trakone U Ciebie startuje z windowsa? Dobre!!!
|
|
U mnie startuje najpierw BIOS. DOS to system rezydujący nad BIOSem, zawierający m.in. rozszerzenia programowe procedur sprzętowych BIOSu i interpreter komend. DOS nie występuje w starcie przed systemem Windows XP, fachowcu.
|
|
Obecnie nad BIOS'em rezyduje Windows.
|
|