sobota, 23 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Nowa szkoła na Poznańskiej

Od pażdziernika zaczyna działać w Łomży nowa szkoła wyższa.
Pierwsza państwowa i choć są na razie tylko dwa kierunki wiąże z nia duże nadzieje może rozwinie sie w przyszłości w łomżyńską politechnike?
Choć bardziej prawdopodobne jest że bedzie kolejnym po "jańskim" i "agrobiznesie" tworem aspirujacym do miana uczelni wyższej z prawdziwego zdażenia.
Ciekaw jestem opini studentów, którzy własnie zaczynają nauke w tej szkole.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Nowa szkoła na Poznańskiej

A co oni mogą powiedzieć skoro tam poszli , bo nie dostali się na coś poważniejszego. Na renomę każda uczelnia musi sama zapracować.

Nie jest powiedziane z gory, ze uczelnia będzie kiepska, chociaz takie opinie słyszę często. Jasne, że na renomę musi zapracować sama. Studenci oczywiście też, sami wyznacza po części poziom tego miejsca. A opinie? Ilu studentów tyle opinii. Za kilka lat zobaczymy.

Pozdr.
Kasia

Ty To Fajnie Ze będo szkoły Naucze sie cos wreście....Żart.

<Jedziemy Po Zioło>

Nie wiem i pewnie na razie tego nikt nie wie jak będzie wyglądała nauka w tej szkole, ale mi już na wstępie nie podobał mi się nabór. A ściślej rzecz ujmując to nabór pracowników może i był tradycyjny, ale selekcja i dobór w moim mniemaniu pozostawia wiele do życzenia (niestety znów o sobie dały znać niektóre "siły wyższe"). Od razu sobie zastrzegam, że to moje prywatne i subiektywne spostrzeżenia i nie dotyczy pracownilów dydaktycznych.