czwartek, 28 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
OC

Mam do was takie pytanie: Gdzie w Łomży można wykupić najtańsze ubezpieczenie OC dla auta mechanicznego? Jestem młodym kierowcą i bez zniżek, więc wiadomo =/ A może macie do polecenia jakiegoś doradce? Z góry dziękuję za pomoc.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: OC

www.axa.pl
www.link4.pl

sprawdź allianz, najtaniej dla młodych kierowców bez zniżek.

zapytaj na poczcie jak auto dostawcze to lepiej nie pytaj:) o intenretowych firmach typu direct nie mam pojecia a o link4 zapomnij-drozej chyba sie nie da

bigi2004

Allianz wręcz powiem mnie zaszokowało swoją propozycją :P Wcale nie takie najtaniej dla ludzi bez zniżek ;) A ubezpieczał ktoś może w mBanku? :) Bo słyszałem, że tam jest naprawdę tanio, ale chyba trzeba mieć tam założone konto =/

MTU 668 392 705

Odradzam MTU. Załatwienie czegokolwiek w tej "firmie" wymaga anielskiej wręcz cierpliwości...

popieram ptysiu masz racje

W Filarze nie jest drogo

Liberty

Nie ufam Liberty i wszystkim innym ubezpieczeniom załatwianym przez telefon/internet ;] Dziękuje wszystkim za pomoc. Wybór padł na Ergo Hestie ;] Może ktoś tam już ma auto i może co nie co powiedzieć o tej firmie ubezpieczeniowej? :)

d(*-*)b napisał(a):

> Nie ufam Liberty i wszystkim innym ubezpieczeniom załatwianym
> przez telefon/internet ;] Dziękuje wszystkim za pomoc. Wybór
> padł na Ergo Hestie ;] Może ktoś tam już ma auto i może co nie
> co powiedzieć o tej firmie ubezpieczeniowej? :)

Proszę spróbować telefonicznie połączyć się (tylko 1 impuls)9522 i powołać się na mój nr polisy : AA 1081727/08. Tam wyliczą składkę i ewentualnie potem można przystąpić do zawarcia umowy bądź poszukać coś tańszego. Ja nie znalazłem.

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 

Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:

Nie masz konta? - Zarejestruj się