niedziela, 24 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Siatka

Jest w Łomży jakis klub siatkarski chlopaków???

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Siatka

O właśnie może są jakieś treningi i zapisy do klubu??

wiesz co mnie boli??że w głowach sie Pi**doli zakłócony pokój ludziom Dobrej woli!! (PFK)

Chyba tylko szkolne są

Witam !!
Dla chcącego nic trudnego, zawsze można zebrać parę osób chętnych do grania i wynająć jakąs niedużą salkę. Studiuję w Białymstoku i udało mi skompletować odpowiednich ludzi. Gramy juz pare miesięcy a wystarczyło troszkę chęci, wiec mysle ze w Łomży nie byłoby zadnego problemu z taką akcją. No chyba ze chodzi konkretnie o klub siatkarski z trenerem itp...

W Łomży jak zwykle nic nie ma, mam znajomych w Kolnie i u nich jest nawet amatorska liga rozgrywana, a u nas w Łomży... ehhh... szkoda gadać.

No taki klub z trenerem zeby w lidze mozna bylo grac

Panowie wystarczy sie troszeczke zainteresowac, oczywiscie, ze w łomży dzieje sie cos w tym temacie oczywiscie zdecydowanie za malo, ale mysle ze z czasem meska siatkowka bedzie sie rozwijac:)
Jest liga TKKF do ktorej zgaszają sie zespoły i sa rozgrywane mecze oczywiscie wpisowe jest nieodzownym elementem rejstracji zespolu w rozgrywkach. Ponadto bodajze w niedziele byl rozgrywany wojewodzki turniej Plony zdjecia mozna zobaczyc na prostozlomzy.pl
Natomiast jako takiego oficjalnego zespolu z trenerem nie ma, ale w niedalekiej przyszlosci mam nadzieje, ze to sie zmieni, poniewaz sa takie plany. Pozdrawiam:)

a nie wiesz kiedy ??? bo duzo osob co znam chcialoby chodzic do klubu

bo najlepiej siedziec i narzekac ze nie ma nie ma flatmoo dał dobry przyklad

a po ch*j narzekasz ? Może nie wszyscy lubą grac w siatkówke ? Nie ma zapotrzebowania to po co otwierac kolejne sekcje

Łomża leży na Mazowszu !

no chyba jest skoro tyle osob chce