Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Rodzielenie na 2 PC |
Witam Planuje załozyć "Ist" i tu pojawia sie problem ponieważ mam 2 pecety u siebie w mieszkaniu, a chciałbym aby na obu internet działał i żeby działał on na obu niezależnie od siebie(np. jeden nie musiał być włączony aby internet działał na drugim) .... Tu własnie chciałbym prosić o wyjaśnienie i rade , czego mam użyć(czyt. kupić ) żeby wszystko działało poprawnie...Posiadam Switch'a LG LS3105PA (5-PORT 10/100Mbps) czy to załatwiło by sprawe ??? Jeżeli palnąłem głupote jest to spowodowane tym że jestem konkretnie zielony w tym temacie. Chociaż wszyscy mogą dostrzec zewnętrzne okoliczności, nikt oprócz mnie nie powinien rozumieć sposobu, w jaki zwyciężam. Dlatego po osiągnięciu zwycięstwa nie powtarzam tej samej taktyki, lecz w następnej walce odpowiadam na zaistniałe okoliczności.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Rozdzielenie na 2 PC |
To jest Ci potrzebne: Sprzedam za 50 zł router Edimax BR-6104 K.Prawie nowy,na gwarancji.Mi niepotrzebny.Kupiłem go w Xeromaxie. GG 9053281 br1
|
|
Re: Rodzielenie na 2 PC |
Nie znam zasady na jakich wymieniona przez Ciebie firma podłącza net do klienta końcowego ale jeżeli kończy się to zwykłą wtyczką sieciową ( taka jaka pasuje do switch-a ) to rozwiązaniem jest zakup routera z wejściem RJ45 z możliwością klonowania adresu MAC. Jest tego dużo na rynku np. Linksys Wireless-G Broadband Router - WRT54G ( odrazy z WiFi).
|
|
Kup od razu w IST, podłączą i skonfigurują całość.
|
|
OK prosiłbym bym jeszcze o dalsze odpowiedzi na pierwsze pytania zadane w poście ..ale równiez na następne które wyjaśniło by mi w prosty sposob różnicę międzi routerem a switchem Chociaż wszyscy mogą dostrzec zewnętrzne okoliczności, nikt oprócz mnie nie powinien rozumieć sposobu, w jaki zwyciężam. Dlatego po osiągnięciu zwycięstwa nie powtarzam tej samej taktyki, lecz w następnej walce odpowiadam na zaistniałe okoliczności.
|
|