Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Ankietka o perfumach |
Witam! Jestem studentką socjologii, piszę referat dotyczący perfum. Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc i wypełnienie króciutkiej ankietki. Ankietka jest tu: http://www.isaform.prv.pl/index.php?nr=21 Z góry bardzo dziękuję.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Ankietka o perfumach |
Poszło :) ________________________________________ Life is brutal and full of zasadzkas and ... Sometimes kopas w dupas? No, always!
|
|
Poszło...miłego dnia... Człowiek jest jak szkło,dopiero go poznasz,gdy się nim skaleczysz...
|
|
Prosze bardzo ;)
|
|
prosze bardzo polecialo. pierwszy raz chyba wypelnilem cala ankiete ;) ale takie wlasnie powinny byc....kilka pytan i po ptakach ;DD
|
|
Bardzo proszę już poszło. Miłego dnia.
|
|
Proszę bardzo już wypełniłam :-)
|
|
mozesz podac temat referatu? tez studiuje socjologie i mialam kiedys do napisania prace oparta na ankiecie. nie trzeba koniecznie jej przeprowadzac - zawsze mozesz skorzystac z kalkulatora- przydaje sie przy wiekszej ilosci ankietowanych
|
|
a ja myśle ze to nie jest ankieta która ma ci pomóc w pisaniu pracy na studia... jestes konsultantką, manedżerem lub badaczem rynku którejś firmy z tej branży... także nie wal tu kitu !
|
|
Chyba zgadzam sie z Yankiem. Ta ankietka raczej w jakiejkolwiek pracy na socjologii nie pomoże- jest zbyt uboga na jakikolwiek referat, ale pewnie w sam raz posłuży do zbadania rynku. Niezła ściema dream on
|
|
prosze bardzo:)
|
|
wypełnilam :) ...Po drugie szacunek lojalność po pierwsze...
|
|
ja też :)
|
|
To i ja pomoglem :) Łomża leży na Mazowszu !
|
|
Poszło. -- Samotność to emocjonalna trzeźwość.
|
|
|