niedziela, 02 marca 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Komisy samochodowe

Witam jestem ciekaw waszych opini na temat komisów samochodowych w naszym miescie

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Komisy samochodowe

Ale moze bys sprecyzował pytanie do 2, 3 komisow bo troche ich w Lomzy jest.

i zalezy o co dokladnie pytasz... chcesz kupic czy sprzedac samochod,bo to chyba rowniez jest wazne?

Wszystkie ładne są, bo pytasz chyba o malownicze położenie?

--
Samotność to emocjonalna trzeźwość.

Osobiście bardzo dobrze oceniam komis na Nowogrodzkiej, ale nie ten obok szrotu, tylko po drugiej stronie. Jak zmieniam samochód to tylko tam.
Mają ładne, zadbane i w pełni sprawne auta (jestem mechanikiem) i co dla mnie było ważne, wszystkie są zarejestrowane. Zawsze można tam znależć coś dla siebie, bo orócz typowych aut zawsze mają na stanie coś innego niż w pozostałych komisach. Drugi komis warty uwagi to chyba ten przy stacji Pryma, mają fajne autka i duży wybór jeśli ktoś szuka czegoś droższego.

ja wręcz przeciwnie, kupiłam samochód w tym komisie obok szrotu na nowogrodzkiej i jestem bardzo zadowolona :) zostawiłam swój wysłużony samochód w rozliczeniu i o dziwo właśnie tu dostałam za niego najlepszą cenę, bo w innych komisach wyliczyli mi za niego śmieszną cenę a tak niewiele dołożyłam i jeżdzę śliczną pachnącą hondeczką, która do tej pory nie zawiodła mnie. Uczciwi i mili ludzie. Także z własnego doświadczenia ten polecam :)

wszytkie komisy to lipa

każdy kto tam kupuje przepłaca i to nieźle

hehe pilotka córeczka właściciela komisu przy szrocie :)

Chciałabym być córką właściciela komisu..miałabym do wyboru do koloru samochodów..a tak..

czyżby zbieżność loginu..?

........trzeba zmieniac ale co innego......................:D:D