poniedziałek, 02 grudnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
problem

hej ! Mam problem w ostatnim czasie nagrałem film kamera cyfrowa na płytce mini dvd. jestem w tych sprawach zielony wiec po skończonym nagrywaniu po prostu wyciagnelem plytke z kamery. Na kamerze film nagrany przeze mnie mozna bylo obejrzec ale po wlozeniu plyty do komputera plyta jest czytana jako czysta. Czy wie moze ktos jakby mozna bylo odczytac ten film na komputerze i dlaczego tak sie dzieje?

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: problem

Sprawdź na stacjonarnym odtwarzaczu DVD czy będzie czytało tą płytę DVD
Na kompie masz zainstalowany odtwarzacz DVD który działa?
Chyba, że w kamerze coś przestawiłeś ( powinno być w systemie Pal 720x576)
a jak ci nagrywa bezpośrednio na płytę DVD to chyba w mpeg 2

Witaj.

Sprawa jest banalnie prosta. Po nagraniu filmu musisz zakończyć sesję. Włóż płytkę DVD do kamery, wybierz w menu opcję finish i po sprawie. Taką płytę możesz odtwarzać wtedy w każdym odtwarzaczu DVD, czy komputerze.
Identyczna sytuacja jest przy wypalaniu płyty na kompie. Kamera działa tak samo.

Ja mam za to inny problem. Mianowicie, jedna płyta była chyba uszkodzona, bo nie mogłem zamknąć sesji. Co wtedy zrobić? Może ktoś wie?

Wydaje mi się, że powinienem przechwycić film z płyty odtwarzanej w kamerze na komputer, ale nie mam do tego przewodu. W starszej kamerze na kasety DV mam taki przewód, ale nie pasuje do nowej kamerki. Czy to jedyny sposób?

POZDR

Via Baltica najkrótszą trasą - to szansa na rozwój Łomży

może tu coś będzie:
http://forum.cdrinfo.pl/f13/problem-ze-zganiem-materialu-video-z-kamery-na-plytki-dvd-70669/#post746447

a swoją drogą to ta kamera nie ma USB czy fire-wire

co ma byc?ie zamknal sesji :P

-.-.-.-.-.- (podpis na urlopie)