niedziela, 24 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Ile bierze opiekunka do dziecka???

Pytanie do mam i tatusiow- jak placicie niani swojego dziecka? Stawka za godzine czy stala wyplata raz w miesiacu? I najwazniejsze- ile?
Na co zwracac uwage przy wyborze opiekunki?
W jakim wieku jest lepsza- studentka czy starsza pani na emeryturze?

Z gory dziekuje za potraktowane tematu powaznie.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Ile bierze opiekunka do dziecka???

miesiecznie torbe koralikow i 4 muszelki;) a tak na serio od 300 do 800 zl zalezy ile h i czy ma jeszcze jakies obowiazki dodatkowe(posprzatac, ugotowac)

pozdrawiam

doctor 800??? chyba w warszawie... z gotowaniem za jedno dziecko okolo 500 zl, za jedno dziecka 300-400, za dwojke dzieci 500. Ja osobiscie jestem studentka i bede pilnowac dziecko. Gdybym miala taki problem wziela bym chyba studentke, bez nalogow, kulturalna, najlepiej popytac znajomych czy znaja kogos takiego i polecaja. Mloda osoba jest bardziej ruchliwa, pobawi sie z dzieckiem wyjdzie na spacer, osobom starszym po prostu nie chce sie tego robic. Stawka jest za miesiac chyba ze zatrudniasz opiekunke na godziny. Pozdrawiam.

i jest fajnie

hmmm nawet mi nie przyszlo do glowy zeby gotowala lub sprztala.... ale jesli wezmie za to niewiele wiecej to czemu nie? :-)

problem w tym ze mam 3 miesieczne niemowle i nie wiem czy ktos zechce sie opiekowac takim malenstwem?
moze faktycznie mlodsza lepsza bo potrzeba duzo energii, trzeba nosic, kolysac itd.... czasem wozek zniesc na spacer itd....

potrzebna mi niania na najblizsze kilka lat na 5 dni w tygodniu na pelne 8 godzin...

myslicie ze im mniejsze dziecko tym wiecej tzreba zplacic czy to nie jest regula?