Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Golf 4 Tdi |
Witam.Chciałbym wiedziec,co myslicie o tymże aucie.Jest to wersja 1.9Tdi(110km)mam na oku właśnie taki egzemplarz i zastanawiam się jak to auto sie sprawuje.No jest to wersja 2 drzwiowa.Autko jest z 98r.Za wszelkie uwagi serdecznie dziekuję.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
super autko! godne polecenia! silnik dynamiczny, elastyczny a przy tym ekonomiczny, zawieszenie dobrze znosi zły stan naszych kiepskich dróg więc nie ma z tym więcej problemów, pozatym częsci sporo i są tanie :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
98r. ? To ze 300 tys. km przebiegu ... znaczy wtryski niedługą zdechną - tysiąc za sztukę, a i turbosprężarka pewnie ledwie zipie (tysiąc zł za regenerowaną)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Czy to autko jezdzi po Łomży??
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
bob, skad te przypuszczenia??
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Witam! Miałam golfa IV właśnie z takim silnikiem i byłam z niego bardzo zadowolona.Nic mi się nie psuło w nim.Polecam
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Tak jeździ po Łomży.Z Niemiec ściągany,zarejestrowany.Cena w granicach 20tyś.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
bob nie każdy Golf IV z 98 r musi mieć przejechane 300 tys km... a po drugie nie każdego stać na zakup nowego, lub dwulatka z małym przebiegiem, chyba że chcesz nam dorzucić? :) Pozdro
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Jak na 1.9 to mało koni kumpel brata w BMW z silikiem 1.6 ma równo 100
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
niech bob sie pochwali czym on jezdzi
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Zastanawiam się jak u niego z dynamika,koszty utrzymania,ewentualnych przeglądów itp
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
ale te BMW z 100 koni to kibel w porównaniu z 1.9 TDI
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
no bo jak Bob mówi,coś zacznie sie sypać,ale z drugiej strony to co mozna kupic?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Z tej półki
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Według mnie to mozna wywnioskowac czy samochod ma 300 tys czy np 150 tys km. /według mnie to dobry wybor jesli samochodzik jest zadbany, Jesli chodzi o cene to mysle ze w niemczech mozna kupic takiego za jakies 4 tys euro tylko ze trzeba tam jechac :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Dokładnie,myslę że na jedno mniej więcej wyjdzie.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
tak sie zastanawiam,czy lepszy byłby ten tdi,czy poszukać czegos w benzynie+gaz
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Z niemiec napewno taniej by wyszlo tylko ze trzeba jechac tam i znalezc takiego co ci odpowiada a tu nie musisz szukac. Według mnie dizel to lepsze wyjscie niz benzyna +gaz
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Tylko siostra sie nasadziła na 4 drzwi,ale w tej cenie to raczej nie znajdziesz.no i tez druga strona medalu jak ocenic autentyczny przebieg takiego auta?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
najlepiej poprosic kogos kto sie natym zna. czesciowo mozna poznac po wytarciu kierownicy, drazka zmiany bieguwlub podlokietnika albo jechac do mechanika niech tez zajzy podspod.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
gowno prawda ja mam juz drugiego golfa 4, w kazdym mialem przetarty mieszek od zmiany biegow a mam auto od nowosci i przejechane 60k km... trzeba jechac do dobrego mechanika najlepiej jakiegos znajomego, a pozatym w silnik nie zajrzysz! a osobiscie polecam golfa 4 bardzo przyjemne i komfortowe autko a silniczek tdi wypasik.... zapraszam na www.vwzone.pl ... na forum sie dowiesz na co zwrucic uwage! pozdro
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
po wytarciach napenie dokladnie sie nie oceni przebiegu ,ale jak czasmi jest ogloszeni i samochod ma niby np 100 tys km a siedzenie i podlokietnik przetarte to cos nietak z tym przebiegiem
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
SAMOCHÓD Z 1998 POWINIEN MIEĆ OK.280000TYŚ KM. POLICZ SOBIE 9 LAT PO 12 MIECHÓW. TAKI SPRZEDAJACY PYKNIE GO NA 120000 TYŚ. NIE REALNE. I NIE KUPUJ 3 DRZWIOWEGO AUTA . PÓŹNIEJ PROBLEM ZE SPRZEDANIEM I Z WSIADANIEM DO AUTA NA TYLNIE SIEDZENIE . http://www.allegro.pl/item243348516_opel_astra_1_6_elegance_irmicher_piekna.html zerknij sobie stoi chyba na zawadzkiej.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
niby tak, z drugiej zas strony ja swoim prywatnym autem nie robie w roku wiecej niz 10 000km, wiec mialby 90 000km?? srednio robi sie ok 20 000k wiec 180 000km to wcale nie duzo!!
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
czytałemna vw zone,ze awarii ulega przepływomierz.Co to jest i ile kosztuje to niewiem.......
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Jeśli chodzi o sprawdzenie przebiegu silnika TDI to tylko porządna diagnostyka powie prawdę. Jeśli to rok 1998 i 110PS to zapewne AFN. Korekcja wtrysków podpowie nam jaki jest przebieg auta i nie da się tego oszukać. TDI można prześwietlić na wylot VAGiem, co uchroni nas przed szrotem i sporymi wydatkami podczas pierszych kilku dziesiątek tysięcy km.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
wowo ma rację... VAG prawdę powie :) ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Chętnych zapraszam na porzadną, kompletną diagnostyke TDI. Dodatkowo hamownia dla aut w tiptroniku lub z ESP :D.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
wowo: Gdzie ta hamownia? I jaki typ tej hamowni? ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
:) hamownia u mnie - przenośna, bardzo prosta :D Wyniks są oki, w tolerancji błędu. Sprawdzone już na kilkunastu autach. Niestety tylko auta z tiptronikiem lub ESP.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
wowo: coś takiego? http://www.dieselservice.win.pl/h/h_przen.htm jak to tylko z Tiptroniciem i ESP?? To manuala bez ESP już nie dasz rady zmierzyć? dziwne ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Nie, to nie jest DynoMet :D Hamowałem się też na takiej hamowni i wyniki są bardzo dobre, porównywalne z MAHA. Mam inne oprogramowanie. Tylko dla rodziny VAG i niestety tylko dla aut z tiptronikiem i/lub ESP. Przynajmniej na razie :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
to zainwestuj w nowe oprogramowanie ;) zapewniam Cię, że będziesz miał klientów :) najbliższa hamownia w wwie...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
porez w O-ce podobno jest, ale jakaś ch...owa chyba, jak słyszałem o kosmicznych wynikach, które wypluwa... wowo: ogarniaj sprzęt, bo parę osób na bank się będzie chciało zhamować :) jakie koszty przystosowania tego urządzenia pod samochody nie-VAG? ---------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Właśnie problem w tym, że to jest tylko do VAG i to z ograniczeniami, o których pisałem. Sprzęt kosztował mnie 100zeta :D + masę czasu na rozgryzienie co i jak. Mechanikiem nie jestem i nie żyje z tego. To jest tylko zainteresowanie. Opieram się głównie na TDI, bo to jest temat który mnie ciekawi, kręci i wciąga. Diagnostyka, usuwanie, wykrywanie usterek etc. W większość przypadków za free!!!
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
ty wowo a parametry to umiesz wysrubowac? -- tomek w. \"Rzuciłem myśl, że cokolwiek mi się należy\" \"Żeby mi się chcialo tak, jak mi sie nie chce\"
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
gdzi jest wlacznik uderzeniowy pompy paliwa
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
bardzo dobry dynamiczny i bezawaryjny silnik ale polecał bym japończyka jakiegoś. .
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
GOLF4 2002 TDI 90 KM CZY JEST CZUJNIK NA KLOCKACH HAMULCOWYCH? I CZY ZDARZYŁO SIĘ ŻEBY NIEZADZIAŁAŁ?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
moim zdaniem jest i moze niezadzialac
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
osobiście mam 3 TDI kombi sam sprowadzłem z niemiec 1996r miał przeleciane 280tysi!!! mineło 4 lata ma już prawie500!!!! i motor prawie nietykany!!!! a jakie było moje zdziwienie jak przy -31 po noclegu na dworku zagadał za pierwszym razem!!!! wg. mnie najważniejszą zaletą tego auta jest dynamika i spalanie! starsze vw nie oszprycowane elektroniką są niezawodne!!!
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Witam Mam pytanie do do Golfa IV TDI 90 lub 100KM. Na oku mam parę modeli z roczników od 98-00. Co powiecie o silnikach?? I o turbinach najbardziej obawiam się właśnie turbiny:/
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
fachowa re,ka u znajomego i obawy Z GLOWY
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Tak chodzi mi tez o ogólną opinie czy te auta są awaryjne przy dużej eksploatacji?? około 30k rocznie. ;)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Zależy w jakim stanie jest,normalka,25k rocznie to dla mnie zero problemu w 20letnim aucie a mowa o około 10letnim i tylko 5k więcej. Jak zadbasz o eksploatacje to już duży plus,standard,jak zadbasz możesz i robić 50k rocznie z tym że ta sama eksploatacja tania nie będzie :D,za sam olej i filtry się uzbiera.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Tak no i zależy w jakim stanie znajdę auto dla siebie. Przeszłość chyba jest najważniejsza. A jak poznać padającą turbinę?? Czy ona ma gwizdać?? Czy to jest objaw jej kresu??
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Dokładnie się na tym nie znam ale jeśli silnik dobrze pracuje a podczas jazdy auto ma odpowiedniego kopa i reakcję na gaz to na starcie może wydać się ok,lepiej też jest zajrzeć i okiem luknąć czy nie jest zapocona i usmarkana,no ale tak czy siak sprawniejsze oko mechanika będzie dokładniejsze w obadaniu.Trzeba wziąć pod uwagę też to że w środek turbiny nikt nie zajrzy i też niewiadomo jakie mogą być kwiatki.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Papatrz sobie na necie na jakiś forach,popytaj się,poczytaj.Turbina to nie jest tani koszt jeśli chodzi o naprawy,może poszukaj sobie wolnossącego sdi,dynamika słabsza ale może są mniej problemowe no i napewno mało pali.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Jeździłem SDI padło straszne z górki idzie;P ale jak się zapakuje jeszcze pare osób w auto dętka straszna;/ warczy jak szalony a nie jedzie
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Nom domyślam się,szukaj jakiegoś 110 konnego TDI,albo 90,jak wolisz,90 koni w znajomego audi a6 kombi wmiare sobie radzi,puki się nie przejechałem myślałem że będzie gorzej.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
http://otomoto.pl/volkswa...-C11866114.html a co powiecie o tym??
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Ogolnie zwykly czerwony 3-drzwiowy Golf malo praktyczny :) Szału nie ma ;) ale kto co lubi ;) Tylko Bóg moze mnie sadzic…
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Brzydki kolor jak dla mnie,spójrz na przedni fotel,gałka skrzyni biegów wygląda jak by była zmieniana,z kierownicą mogło być tak że był na niej futerał czy jak to tam się zwie,albo coś innego kombinowane,przebieg może być realny albo i nie np.coś koło 300k.Ogólnie to takie moje domysły niewiadomo jak prawdziwe także nie ma co się za bardzo sugerować tym bardziej że nie jestem tam jakimś wielkim znawcą.Mój drugi domysł jest taki że auto może mieć realny przebieg z tym że użytkowane w mieście bardzo intensywnie,akurat ten fotel kierowcy pasuje do takiej wersji,a co za tym idzie silnik może być już dość wysłużony nawet przy takim przebiegu.Wolałbym aby auto z takim silnikiem miało te 300k albo i troszkę więcej ale żebym miał pewność że było eksploatowane bardziej w trasach na dłuższych odcinkach,a z taki golf wiadomo że auto bardziej do miasta,co innego jak byś szukał jakieś audi a4 lub a6 do tego w kombi.TDI jest świetne ale jeśli chodzi o pokonywanie większych odcinków w mieście lub trasie a nie na zasadzie głównie miasta i pokonywaniu bardzo krótkich odcinków i częstych na zasadzie 3 lub 4km w jedną stronę po 3 razy na dzień,czyli 6 odpaleń auta w ciągu dnia,po 3 czy 4km silnik się nie zagrzeje a dla turbiny jest to uciążliwe,także uważam że kwestią jest jak auto było eksploatowane bo czy przebieg miałby 100k to będzie nie dobrze dla silnika (z tym że inne elementy będą mniej zużyte) a czy 300k też nie dobrze. TDI to duża zagadka przy której sam bym się gubił,to nie jest zakup zwykłego benzyniaka 1.6 którego łatwo zinterpretować i przewidzieć.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Jedź do Kowna , blisko i wybór niesamowity. Polecam japońca.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
ostatnio taki się zapalił 1.9 tdi silnik do remontu.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
PRZÓD SZYBA OD KIEROWCY NIEPODNOSI SIĘ, SILNISZEK CHODZI
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Mam takiego golfika 4 1,9 tdi, 150k przebiegu 98 r. Chodzi jak nówka sztuka.. i nie narzekam. __________________________________ Bo lato jest po to, by kochać, marzyć, śnić.. Piękna jest tylko prawda i tylko ona jest godna miłości... ŁKS Łomża!
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
heheheh 150 tyś przebiegu dobre
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Golf 4 Tdi |
Weź sobie VIN idź do skody to zobaczysz jakie to 150tyś przebiegu hehheehhehe , w 2001 pewnie to miało 150ooo
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |