sobota, 30 listopada 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
poprawa koncentracji

Witam
Mam pytanie z innej beczki niz ogol... Jakie macie sposoby na poprawe koncentracji??? Piszcie czekam......

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: poprawa koncentracji

piwo...

'Still me Till they Kill me.. I love it when they fear me..'

chodzi o to ze jestem kierowca to chyba niebardzo :/

odpocznij... jedz na wakacje z dziewczyna czy tam z rodzina wypocznij... jestes kierowca zapewne jestes wiecznie zmeczony odpocznij chlopie wrzuc na looz :)

'Still me Till they Kill me.. I love it when they fear me..'

chcialbym..... poki co praca ajak zapatrujecie sie na leki wspomagajace koncentracje????

Dzialaja i owszem.... ale po tygodniu/dwoch nie beda Ci pomagac, a wrecz jak przestaniesz je brac to zauwazysz, ze dalo to odwrotny skutek...

Powiem Ci juz lepiej sciagnij z internetu muzyke poprawiajaca koncentracje. Wrzuc to na mp3...w aucie sobie wlaczysz na 5 min i bedzie lepiej niz bys bral leki... Tylko musisz miec sluchawki(mp3, discman, itp), bo bez nich skutek marny chyba bedzie...

zielsko poprawia koncentrację :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Znam kilka ćwiczen. odezwij sie: basket23@poczta.onet.pl

wojtek23 ja ci radze tak jak yoo jedz na wakacje z rodzina..

i jest fajnie

troche magnezu i zdrowego jedzenia powinno pomóc w skrajnych przepadkach wal tigera he

ja narazie lece na lekach i jakos odwrotnego skutku niedaja!!! Jesli ktos ma podobny problem jak ja to polecam Gotu kole gingo dostepna w aptekach i w necie cena to 21zl za 30 tabletek a efekt jest dobry !!! Polecam wszystkim !!!

Może ty się do tego nie nadajesz. Zmień zawód zanim zrobisz sobie lub komuś krzywdę. Chyba, że jeździsz po 20 godzin na dobę, wtedy też nie ma to sensu. Prędzej czy później to odczujesz. Organizm nie jest ze stali.

Wojtek23: