piątek, 29 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
"Kochany" IZRAEL...

Powodzenia.
Proponuję pojawić się jeszcze kilka razy w tamtym miejscu może na nią trafisz w końcu.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: "Kochany" IZRAEL...

Wymeldowanie z Łomży - 2006 rok

diable podaj więcej szczegółów nt. tej laski

teraz w białych tematach chodzi co druga.

jaka była? wysoka, niska? ruda? gruba?

może dziewczyna czyta ten topik i nie wie, że o niej mowa:)

ja bym miał ochotę zobaczyć jego śmierć

i co łyso Ci tomek?

to nie jest zabronione być świadkiem czyjejś śmierci - nawet drastycznego wypadku

a skąd masz te wiadomości? .piszesz tak obiektywnie czy masz w tym jakiś interes bo szczerze mówiąc się tam wybieram

jak to nic? a kto kaczorowi reke uratowal? az dziw ze teki niewdziecznik z niego :)

ja też nie jestem nauczycielem ale:

1) sam pisałeś loosac - nauczyciel pracę bierze do domu. róznica jest taka, że nauczyciel MUSI to zrobić w domu - w szkole podczas lekcji nie może, bo zaraz by się podniosło larum, że olewa dzieci.

natomiast jak ktoś pracuje w jakiejś firmie i bierze pracę do domu to ALBO JEST LENIEM ALBO FRAJEREM co sobie daje wcisnąć syf

2) już ktos pisał - Rady Pedagogiczne, zebrania, przygotowywanie konspektów, układanie pytań na sprawdziany, dyskoteki i inne pierdoły, które się odbywają poza czasem pracy

3) użeranie się z przerośniętymi bydlakami, którym nic nie można zrobić, albo jeszcze gorzej - z ich debilnymi rodzicami, którzy mało się nie zesrają wychwalając synusia / córusię. podstawówkę musi kazdy skończyć - niestety

4)choroby zawodowe - migreny, zniszczenie strun głosowych

5) korepetycje - za co winic nauczycieli? jest wolny rynek. ja nigdy nie chodziłem - korepetycje są dla leni