Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
nic nie wiedziałem, nic nie słyszałem, nie pamiętam |
nic nie wiedziałem, nic nie słyszałem, nie pamiętam, nie znam się, ja tu tylko sprzątam Państwowa Komisja do spraw badania wpływów rosyjskich na bezpieczeństwo wewnętrzne Rzeczypospolitej Polskiej w latach 2007-2022 Celem komisji jest zbadanie i opisanie wpływów rosyjskich na bezpieczeństwo Polski w latach 2007-2022. Chodzi o działalność funkcjonariuszy publicznych oraz kadrę kierowniczą wyższego szczebla spółek Skarbu Państwa, jak i innych osób, które w istotny sposób (np. w sferze medialnej czy społecznej) wpływały na bezpieczeństwo wewnętrzne naszego kraju. Odtajnione protokoły komisji (kilkanaście dużych plików PDF). https://www.gov.pl/web/premier/komisja-do-spraw-badania-wplywow-rosyjskich Pewnie jeszcze kilka dni będą dostępne na stronie rządowej, zanim władzę nad Polską przejmą przesłuchiwani ludzie: bez wiedzy, głusi, z galopującą sklerozą i niekompetentni. Temat zamknięty. Pliki zgrane na dysk. Tak, że tegies ... --- z Listu św. Pawła do Efezjan: "Obleczcie pełną zbroję Bożą, byście mogli się ostać wobec podstępnych zakusów diabła".
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: nic nie wiedziałem, nic nie słyszałem, nie pamiętam |
Teraz można oczekiwać niemieckiego kontrataku i ujawnienia tajemnic domu nieboszczki cioci STASI* Jakby co trzeba by szukać jakiego potomka króla Polski Całe szczęście że Chrystus Król zgłosił się jeszcze przed II wojną światową. Ale rządzący Polską masoni Go nie chcieli ... *- chodzi oczywiście o Mateusza Morawieckiego. Mówią że to Jakub
|
|