środa, 04 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Oficjalne wyniki Państwowej Komisji Wyborczej!

Ja polecam "Unitechnik" bardzo fachowa obsługa, ceny przeciętne ale towar z pewnego źródła nie to co powiedzmy "Speed" :). Kilkukrotnie robiłem u nich zakupy i jeszcze nigdy nie miałem żadnych problemów, naprawy gwarancyjne załatwiane są wzorowo.

---
PGG

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Oficjalne wyniki Państwowej Komisji Wyborczej!

Pamiętam ten moment gdy czas rządow pani B. dobiegał końca i zbliżaly się nowe wybory...Co pani B. zrobiła? Na studniówkę zaprosiła ówczesną wojewodzinę! Po co?? Na co?? Wydaje mi się to zbyt oczywiste...Pani wojewodzina miała na tyle oleju w głowie żeby nie przyjechać, ale pani B. i tak odczytała jej list na studniówce...Jakby to kogoś obchodzilo.

Przestałam w Łomży szukac miejsc gdzie mogę się zaopatrzyć w komiksy. Szęśliwie studiuję w Warszawie i tam też je kupuję. bez żadnego problemu. Część zamawiam przez internet, dostawa na drugi dzień do domu. :)

Nie ma w Lomzy dobrej firmy, naprawde dobrej firmy. A napewno na miae dobrej firmy nie zasluguje unitechnik czy speed. to sa firmy nie najgorsze.

°°°°°°°°°°
... evaa ...

Gratuluje błyskotliwości :) Dawno się tak nie śmiałem :)

Oficjalne wyniki Państwowej Komisji Wyborczej!

moze znajdzie sie jakis koszykasz 12-letni.ja jestem mlofym koszykaszem z uks 9 moze znajdzie sie jakis chlopakc co gra albo gral?

koniec ze wszystkim:)

Do MrS : Sprzet przyszedl w stanie idealnym, wszystko popakowane bylo naprawde bardzo solidnie. I tak jak powiedzialem sprzet dostalem nastepnego dnia rano , a za przesylke (firma kurierska nic nie placilem)