Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Szmira i kicz w Zakopanem. Podrzędny, wytatuowany murzyński grajek i Goryla Rodowicz - marzenie wyborców PiS |
Po Twoich opiniach wnioskuję że jesteś mechanikiem PRLU bo dzisiaj nikt nie może sobie pozwolic na lipę bo by go nie było. A wszyscy stawiają na reklamę takie są czasy. Nie bronię tu Skody ale takie są realia rynku.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Szmira i kicz w Zakopanem. Podrzędny, wytatuowany murzyński grajek i Goryla Rodowicz - marzenie wyborców PiS |
A co chcesz przewozić? fajki i narkotyki można bez kursu. urbi et orbi !
|
|
Re: Szmira i kicz w Zakopanem. Podrzędny, wytatuowany murzyński grajek i Goryla Rodowicz - marzenie wyborców PiS |
Noooo można będzie sobie poparzyć jak będzie podłączona do pradu.
|
|
Z tego co wiem to firma dzialala juz w 2011 roku z tym ze może w innej formie aczkolwiek nie wiem bo nie znam się na tym ;) 6 miesięcy :D ? spoko formalnosci ? jakei formalnosci ? ja dałem mapkę z tym ze słupy tam są i tyle to nie rozwód z orzekaniem o winie i Ty chcesz tylko doradzić ;) ? to po co Ci ten podpis na dole '' http://helper-cpp.pl Zaniżone lub nie wypłacone odszkodowanie ?'' Pozdrawiam ;)
|
|
Autor: ania rubik (---.centertel.pl) Data: 14-01-13 20:14 pomysł dobry, tylko musi być odpowiednia lokalizacja i ciekawy tor oraz infrastruktura żeby można było usiąść i np.wypić kawę jak dziecko jeździ chociaż jedyny logiczny wpis a nie pierdolenie popieram zezowate gdzie admin Autor: zezowate szczęscie (---.adsl.szeptel.net.pl) Data: 14-01-13 19:16 ... a tak w ogóle, to Twoje pytanie TU tak postawione nie ma sensu , bo 90% tu piszących to bezrobotni albo gimnazjaliści .
|
|
zdecydowanie tak, jednego stalego klienta juz masz!
|
|
Który najlepszy to nie wiem. Skrętek koszt 350zł-zalożenie zwykłej spirali Pijagin koszt 450-pytałam rok temu,teraz nie wiem czy się cena nie zmieniła
|
|
Treść jest ukryta
|
|