poniedziałek, 16 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
czy możecie sobie darować przed świętami facjate tego pisowca razem z jego życzeniami

to jest model taki jak ten pierwszy

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: czy możecie sobie darować przed świętami facjate tego pisowca razem z jego życzeniami

Następna chujnia która sie na forum reklamuje!!

Re: czy możecie sobie darować przed świętami facjate tego pisowca razem z jego życzeniami

Ty nie jesteś z łomży !!!!!

To czego się interesujesz?

nie karmię ruskich trolli, zwłaszcza faszysty dvpokraty.

Treść jest ukryta

Zajdę i ja około 16 , popatrzę jak madziulka wygląda :)

madziulka, chyba nie uciekniesz co ??

Treść jest ukryta

maruda mnie mozesz zobaczyc zapraszam tylko obok egipt 24h hehe

Witam, jestem mechanikiem i z doświadczenia wiem ze skoda jest produkowana z częśći podróbkowych czyli zamienników oryginału, świadczy o tym też cena tago samochodu i na częściach które wymieniałem nie raz w tym badziewiu pisze "made in france" i jeszcze wiele innych więc te części wyglądem tylko przypominają vw , blacharka niby ocynk a schodzi pod paznokciem..... nie polecam auta, nawet wygląd jej to taka bez jaj taczka w której można słuchać jedynie disco w polu, polecam markowe auta starsze o te dwa trzy lata ale nie robione z częśći podróbkowych - dla przykładu vw golf jest droższy a mniejszy od skody, mówie o nowych golfie i skodzie, volwo. To już reno dacia też to renault i nie polecam także tych badziewi zrobionych na złość mechanikom ogólnie na "f" aut nie polecam :)

Skoro 4lomza jest najgorsza stroną to po co na nia wchodzisz??

Masz jeszcze 5 do wyboru :)

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 

Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:

Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?