Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Zastrzyk albo grzywna. Lewica też nie proponuje LECZENIA, ale zgubny ZAMORDYZM |
Tomo1233 a jak zarobki?Pytam Ciebie,bo sporo masz informacji:)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Zastrzyk albo grzywna. Lewica też nie proponuje LECZENIA, ale zgubny ZAMORDYZM |
Do tego modelu to koszt rzędu ok 2500 bo części nie są drogie i podobno łatwa przekładka.
|
|
Re: Zastrzyk albo grzywna. Lewica też nie proponuje LECZENIA, ale zgubny ZAMORDYZM |
A co do warsztatu w Rakowie. Zna ktoś adres i/lub nr telefonu?
|
|
Witam, szukam kilku osob do wspolnej gry na instrumentach w formie luznych spotkan, prób. Sam gram na gitarze elek. (jestem amatorem). Poszukuje basisty, perkusisty ewentualnie drugiej gitary, lub dolacze do jakiejs grupki osob ktora ze soba gra. Preferowany styl - rock. Moj mail: gu_tek@wp.pl
|
|
Nabór na stanowiska kierownicze i administracyjne trwał chyba do 30 listopada. Takie info było na str. Tesco, teraz brak tych ogłoszeń- wiec zapewne nabór zakończony.
|
|
Ciekawe czy już odbyły się jakieś spotkania rekrutacyjne czy narazie zbierają CV a spotkania bliżej otwarcia.
|
|
przeleć się, koniec Rakowa p lewej stronie. Sorki bliższych danych nie znam
|
|
Edvard18 jest niezły w te klocki:)
|
|
silniczek krokowy wyczysc wpisz w gogle zobaczysz jak wyglada i gdzie jest
|
|
zanosząc CV w podane w ogłoszeniu miejsce, przeprowadzają z Tobą krótką rozmowę
|
|