czwartek, 28 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
pisowski rząd wprowadza stan wyjątkowy.

Znalazłem dziś telefon Nokię z pluszakiem obok przystanku na Kazańskiej ... Jeśli ktoś powie co to za telefon i jaki pluszak to mu ją oddam ;]

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: pisowski rząd wprowadza stan wyjątkowy.

świat wedłóg Bundych

follow me

Minela 18.55

follow me

kiedy jest niedziela handlowa?

macie pomysł jak przyrządzić indyka w całości,żeby był soczysty i chrupiący?

nie bardzo ..

follow me

bardzo ciekawy kierunek. Nigdy nie wiadomo co może się w życiu przydać.
Dodam że akurat studiuję ten kierunek.

W kwiaciarniach jest sam chłam, który ludzie kupują. Większość ma nieświeże kwiaty. Tylko to co się sprzeda, zrobione na jeden kopyt. Nie krytykujcie jak nie wiecie.

Dziwię sie, że większość kwiaciarni w Łomży wogole prosperuje jeszcze.

Babę trzeba pilnować lub się nie denerwować..:))))

http://www.youtube.com/watch?v=Kz-CBERnZwg

za tydzien

to kręcił Jaruś Stypułkowski największy żartowniś w mieście.

Stawiski, Szczuczyn i inne wioski - obwodnice będą.
Łomża jej chyba nie potrzebuje bo u nas na ulicach przecież luzik... Gdyby nie Elki to byłoby jak na wsi.
Coś się dzieje ?

Via B. dla Łomży to jak śnieg dla solarki. Czekamy na inwestycje i inwestorów ? Szukamy ich w Chinach ? A przecież sami przyjdą jak będzie po czym przyjść (np. po Via B.) i na czymś zarobić (np.taniej sile roboczej?).
Coś się dzieje ?

Większość kasy ze wschodniej i nie tylko chapnął Biały (i okolice) - skoro kasa nie dla nas to po co jesteśmy w tym nie chcianym województwie?
Coś się dzieje ?

Czy ktokolwiek chociaż myśli o rzeczach ważnych ?

Ano jednak dzieje się:
mamy mieć port prawiepełnomorski, europejską halę zamiast nieeuropejskiego manhattanu, jeszcze piękniejszą dwujezdniową Meblową itd.