czwartek, 28 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Zebrano wymaganą liczbę podpisów pod „Tak dla rodziny, nie dla gender”. Projekt trafi do Sejmu

Masakra ...

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Zebrano wymaganą liczbę podpisów pod „Tak dla rodziny, nie dla gender”. Projekt trafi do Sejmu

Masakra ...

Re: Zebrano wymaganą liczbę podpisów pod „Tak dla rodziny, nie dla gender”. Projekt trafi do Sejmu

ktoś może polecić fachowego, solidnego, no i niedrogiego
montera pomp ciepła ?
chodzi konkretnie o serwis / przegląd już istniejącej pompy
dzięx :)

nie karmię ruskich trolli, zwłaszcza faszysty dvpokraty.

Przecie to tak długo się zwraca a już się zaczyna psuc?

Dzieki zauroczony. Ale moze cos czlowieka trafic jak czyta powyzsze komentarze pewnie w wiekszosci kompletnych laikow. Ja tez jestem laikiem dlatego nie oceniam Juli. Od tego sa profesjonalisci. Jula moze budzic skrajne emocje. Jedni ja uwielbiaja a inni nienawidza. Zgadzam sie z toba zauroczony. Zazdrosc nimi kieruje. I nie ma to nic wspolnego ze znajomoscia muzyki. Pozdrawiam. Ps. Juli nalezy sie szcunek za odwage za wejscie do tego biznesu.

No wlasnie:) jej sie udalo troche wybic i to dzieki samej sobie:) Zawsze bedzie ponizana ze tak szybko udalo sie jej zaistniec:) Ja sie ciesze ze ktos z Łomzy nas jest taki:) Milo jest zobaczyc ze to nasza Łomzynianka:) ja tez jestem laikiem ale nie oceniam nikogo:) w ogole nie ogladalbym tej calej bitwy na głosy, ogladam to tylko ze wzgledu na Jule:) Trzymam Kciuki aby zaszla jak najdalej:)

Podziwiam PiS`owskie poczucie humoru... Zaznaczam, że wybiegłeś poza krąg, który rzuciłem przynętę. Jeszcze raz apeluję... Wracaj na swoje łowisko jakim jest "polityka". Rzut!!!!!!!! Poszedł piesek.......

to zapoznaj sie miałki człeku z poczuciem odpowiedzialności za panstwo z doktryna ONR, bo masz maluczkie przyblakłe horyzonty chłopczyku:)

facmen