Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Witam Wszystkich. Mieszkam w Ostrołęce, a na narty wybieram się często do Mrągowa, tam też stawiałem pierwsze kroki. Są dwie górki, cztery szlaki, dwa wyciągi, armatki śnieżne i ratrak. Nie jest tanio, w zwykły dzień wjazd na górę wyciągiem kosztuje 1.5 zł , a w weekend 2.5 zł, za 4 godziny wypożyczenia nart , butów i kijków płacę 25 zł, ale sprzęt jest nowy i super. Bary są tanie, grzane piwko z soczkiem kosztuje 5 zł, a flaczki 8 zł. Trasy zawsze super przygotowane, są trzy wypożyczalnie sprzętu, a sprzęt jest pierwsza klasa, parking, bary z grzańcem, ogólnie super zaplecze mają. Teraz niestety już mi nie wystarczają te trasy i raz w roku jeżdzę na Jawożynę, ale często też dla zabawy odwiedzam Mrągowo. Najdłuższy szlak ma tak na moje oko około 400 metrów , ale jest trudny dla początkujących, inne około 350 metrów. Jak ktoś chce więcej info to niech wpisze w google" Góra czterech wiatrów" to nazwa góry i tego ośrodka. Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję, że za rok już będzie wszystko spoko z tym szlakiem w Rybnie, bo dużo bliżej niż do Mrągowa.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
na linuxie powinni sie znać w nordcomie na bema. bo tam jak ktoś nie chce kupić orginalnego winda z kompem to dają czysty dyska albo linuxa instalują
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Kliknij na mój emblemat. O to chodziło? Powiedziałbym jak zrobić, ale Tobie nie powiem ;]
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
maciek napisał: > Czy degreg to nie przypadkiem Pan Poseł Jarota. Kaj Ty gadosz głupoty. ;) Z tego co wiem to degreg jest dużo młodszy od pana Jaroty. I działa/ł w łomżyńskiej MW. don-key
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
bigi2004 napisał: > hah niektórzy to mają zapłon:) ... jak diesel na mrozie :P rudy błazen z druhem
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
To skąd znalazło się w profilu użytkownika degrega było zdjęcie Pana Jaroty? Czy ktoś obcy może tam wkleić zdjęcie? Jeżeli może to jest to pomyłka. Pozdrowienia.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Treść jest ukryta
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
To jak Łomżan czy Łomżanin ? don-key
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Markac nie no ja to umiem a on nie ? o BOŻE
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Kefas dzięki pozdrawiam Ptysiu to chyba jedyna rzecz jaką umiesz ;)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Kefas! Czy nie ustawia się książek zgodnie ze zwyczajem jak chodzi zegar (od lewej do prawej). W wojsku odliczałeś od lewej do prawej, gorzałę też najlepiej polewać od lewej do prawej. Dlaczego książki miałbyś ustawiać od prawej do lewej. Zwróć uwagę czy u siebie lub w bibliotece masz ustawione książki od lewej do prawej czy odwrotnie. Zresztą patrząc ze strony książek jest od prawej do lewej, patrząc z naszej strony jest od lewej do prawej. Może należałoby zaznaczyć w zagadce (od lewej do prawej). Zagadka musi mieć triki. Pozdrowienia. don-key
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
sorki moze dlatego tak pisze ze jestem z deka nawalony jak swiniak::P ale za choler Ciebie nie lapie:P hihi cosik z deka ******* isz:P:P:P
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
...z tego co widzę to to dziecko nie potrzebuje becikowego...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
właśnie o tym mówię, to jest zasada zwyczajowa... ja natomiast mam taką biblioteczkę, która stoi w rogu i zawsze podchodzę od prawej i od prawej ustawiam książki.... ...poza tym arabowie czytają od prawej do lewej choć kartki przewracają, tak jak my... a ostatnio głośno w mediach o szacunku do ich kultury... :) Pozdrawiam serdecznie.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Hehehe no ciekawe .... hehehehe Bylem pewien, ze to koles ktory jest przewodniczacym lomzynskiego MW. Czyzby psikus? hehehehehehe PZDR
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Treść jest ukryta
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Z tego co się orientuje to według zasad językowych prawidłową nazwą mieszkańca jakiegoś terenu jest ta jakiej on sam używa, więc chyba raczej nie powinno się zarzucać ani łomżyniakowi ani łomżaninowi, że nie prawidłowo się o sobie wyraża. Co do regionów to szczerze mówiąc nie czuję się ani mazowszaninem, ani kurpiem ani podlasiakiem ;) Natomiast z całą pewnością czuje się łomżaninem. A region w którym mieszkam nazwał bym po prostu ziemią łomżyńską.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
BTW. łomżyniaki śledzikują to chyba oksymoron ;) apostata ks. Tischner: "Jeszcze nie widziałem nikogo, kto stracił wiarę czytając Marksa, za to widziałem wielu, którzy stracili ją przez kontakt z księżmi"
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
...więc jeśli ustawimy książki od prawej do lewej, to wynik się "trochę" zmieni... :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Idiotyzmy o tunelu pod Narwią najlepiej świadczą o poziomie intelektualnym ludzi. 3 kilometry, w tym szeroka rzeka :P No i po co? Znacie jeszcze jakieś inne schrony przeciwlotnicze w Łomży? Czy ten obiekt przy wejściu do "Gośki" jest własnie tym?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Mój e-mail to ziomal292@vp.pl jeśli chcecie się dowiedzieć więcej
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Zadam Wam zagadkę bardzo łatwą, można powiedzieć dziecinną, nie ściągniętą z internetu: Szedł brat z siostrą i mąż z żoną, znaleźli cztery jabłka pod jabłonią, po jednym wzięli i jeszcze jedno się zostało. Jak to się stało? Może ktoś odpowie? Pozdrowienia.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
jest dwóch mężczyzn i jedna kobieta - kobieta jest żoną jednego i siostrą dugiego lub dwie kobiety i mężczyzna - mężczyzna jest bratem jednej i mężem drugiej. :) ______________________ Prościutka zagadka dla Polaków: Jakie pająki sieci nie tkają, jakie baranki nigdy nie bekają? apostata ks. Tischner: "Jeszcze nie widziałem nikogo, kto stracił wiarę czytając Marksa, za to widziałem wielu, którzy stracili ją przez kontakt z księżmi"
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
NO TO SOBIE POCZYTAJCIE : Zasady ustawiania progów zwalniających Progi zwalniające i podrzutowe można budować wyłącznie tam, gdzie konieczne jest ograniczenie prędkości ruchu pojazdów, a inne metody są nieskuteczne lub nie mogą być stosowane. Progi zwalniające są urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego, wykonanymi z zasady w formie wygarbienia. Mogą występować w obszarze zabudowanym na drogach lokalnych, dojazdowych i w wyjątkowych przypadkach na drogach zbiorczych. W strefach ruchu uspokojonego dopuszcza się stosowanie poprzecznych wysepek, kwietników zmuszających pojazdy do zmiany kierunku lub toru ruchu w celu zwolnienia szybkości najazdu pojazdów na próg. Gdzie nie można stosować Progów zwalniających nie wolno stosować na drogach: wojewódzkich i krajowych; na ulicach i drogach wyjazdowych straży pożarnej, stacji pogotowia ratunkowego; na ulicach i drogach w przypadku kursowania autobusowej komunikacji pasażerskiej, z wyjątkiem progów wyspowych; na jezdniach innych niż bitumiczne, jeżeli nie można zastosować oznakowania poziomego o symbolu "P-25"; na łukach dróg i w innych przypadkach, gdy ich obecność może spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Progi zwalniające nie mogą być umieszczane dalej niż: 60 m od linii zatrzymania przy znaku "B-20", czyli "stop", lub "B-32", czyli "stój - kontrola celna"; 40 m od końcowego punktu łuku poziomego drogi o promieniu wewnętrznym R= 25 m i kącie zwrotu większym od 70°; 60 m od miejsca lub obiektu wymuszającego zmniejszenie prędkości pojazdów, np. skrzyżowania ulic lub dróg, wymagające zmian kierunku ruchu co najmniej o 70°. Progi zwalniające nie mogą być umieszczane bliżej niż: 40 m od skrzyżowania ulic lub dróg; 20 m od końcowego punktu łuku poziomego drogi, gdy wewnętrzny promień łuku jest mniejszy od 50 m; 20 m od punktu początkowego spadku drogi, gdy spadek ten przekracza 10 proc.; 30 m od przejścia dla pieszych (nie dotyczy progów z przejściami dla pieszych); 20 m przed i za przejazdem kolejowym oraz 15 m przed i za przejazdem tramwajowym, licząc od skrajnej szyny toru na przejeździe; 25 m od najbliższej części wiaduktu lub innej konstrukcji nośnej. Ponadto nie wolno stosować progów zwalniających na obiektach mostowych, w tunelach, nad konstrukcjami inżynierskimi jak przepusty, przejścia podziemne, komory instalacji wodociągowej centralnego ogrzewania itp. oraz w odległości mniejszej niż 25 m od nich ze względu na niszczący wpływ wstrząsów powodowanych przejeżdżaniem pojazdów samochodowych. Typy i odwodnienie Ze względu na ukształtowanie w planie drogi progi zwalniające dzielimy na: listwowe - wykonane na szerokości całej drogi w formie elementu listwowego jednolitego lub składanego z segmentów, płytowe - wykonane w formie płyty poprzez odpowiednie ukształtowanie nawierzchni jezdni lub ułożenie i zamocowanie na niej odpowiedniej konstrukcji; wyspowe - wykonane w formie wydzielonej wyspy lub wysp umieszczonych na jezdni. Progi zwalniające powinny być tak wykonane i utrzymane, aby wykluczały powstawanie kałuż wodnych lub tafli lodu za i przed progiem zwalniającym. Jeśli nie można zapewnić takiego odwodnienia, dopuszcza się stosowanie progów skróconych. Progi zwalniające powinien poprzedzać znak "A-11a" - "próg zwalniający". W zależności od potrzeb, progi stosuje się pojedynczo lub w seriach po co najmniej 3 progi. W przypadku serii każdy kolejny próg umieszcza się w odległości nie mniejszej niż 20 m i nie większej niż 150 m od progu poprzedzającego. Odległości między poszczególnymi progami wyznacza się w oparciu o warunki lokalne, natężenie ruchu pojazdów itp. Progi podrzutowe stosuje się poza drogami publicznymi: na obszarach o ograniczonej dostępności lub na obszarach zamkniętych, np. drogi wewnątrz osiedli i innych zwartych obszarów zabudowy mieszkaniowej, na terenach zakładowych, parkingach, gdy należy zmniejszyć prędkość od 5 do 8 km/h, przy wjazdach na parkingi, tereny zakładowe, tereny użyteczności publicznej itp., jeśli są tam zamontowane urządzenia zamykające teren, jak bramy, furty, zapory, itp., jako środek wzmacniający działanie tych urządzeń, wymuszających powolny wjazd na teren, na parkingach i innych terenach podobnych jako środek dyscyplinujący ruch wewnętrzny, na drogach publicznych dopuszcza się stosowanie progów podrzutowych na obszarze przejścia granicznego jako element uzupełniający zaporę. Progi podrzutowe można wykonywać z segmentów z odrębnymi zakończeniami umożliwiającymi ich instalację w postaci różnych długości na okres czasowy lub stały. Progi te przeważnie wykonywane są z segmentów barwy czarnej i żółtej na przemian. Na powierzchni najazdowej umieszcza się zazwyczaj elementy odblaskowe.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
NO TO SOBIE POCZYTAJCIE : Zasady ustawiania progów zwalniających Progi zwalniające i podrzutowe można budować wyłącznie tam, gdzie konieczne jest ograniczenie prędkości ruchu pojazdów, a inne metody są nieskuteczne lub nie mogą być stosowane. Progi zwalniające są urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego, wykonanymi z zasady w formie wygarbienia. Mogą występować w obszarze zabudowanym na drogach lokalnych, dojazdowych i w wyjątkowych przypadkach na drogach zbiorczych. W strefach ruchu uspokojonego dopuszcza się stosowanie poprzecznych wysepek, kwietników zmuszających pojazdy do zmiany kierunku lub toru ruchu w celu zwolnienia szybkości najazdu pojazdów na próg. Gdzie nie można stosować Progów zwalniających nie wolno stosować na drogach: wojewódzkich i krajowych; na ulicach i drogach wyjazdowych straży pożarnej, stacji pogotowia ratunkowego; na ulicach i drogach w przypadku kursowania autobusowej komunikacji pasażerskiej, z wyjątkiem progów wyspowych; na jezdniach innych niż bitumiczne, jeżeli nie można zastosować oznakowania poziomego o symbolu "P-25"; na łukach dróg i w innych przypadkach, gdy ich obecność może spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Progi zwalniające nie mogą być umieszczane dalej niż: 60 m od linii zatrzymania przy znaku "B-20", czyli "stop", lub "B-32", czyli "stój - kontrola celna"; 40 m od końcowego punktu łuku poziomego drogi o promieniu wewnętrznym R= 25 m i kącie zwrotu większym od 70°; 60 m od miejsca lub obiektu wymuszającego zmniejszenie prędkości pojazdów, np. skrzyżowania ulic lub dróg, wymagające zmian kierunku ruchu co najmniej o 70°. Progi zwalniające nie mogą być umieszczane bliżej niż: 40 m od skrzyżowania ulic lub dróg; 20 m od końcowego punktu łuku poziomego drogi, gdy wewnętrzny promień łuku jest mniejszy od 50 m; 20 m od punktu początkowego spadku drogi, gdy spadek ten przekracza 10 proc.; 30 m od przejścia dla pieszych (nie dotyczy progów z przejściami dla pieszych); 20 m przed i za przejazdem kolejowym oraz 15 m przed i za przejazdem tramwajowym, licząc od skrajnej szyny toru na przejeździe; 25 m od najbliższej części wiaduktu lub innej konstrukcji nośnej. Ponadto nie wolno stosować progów zwalniających na obiektach mostowych, w tunelach, nad konstrukcjami inżynierskimi jak przepusty, przejścia podziemne, komory instalacji wodociągowej centralnego ogrzewania itp. oraz w odległości mniejszej niż 25 m od nich ze względu na niszczący wpływ wstrząsów powodowanych przejeżdżaniem pojazdów samochodowych. Typy i odwodnienie Ze względu na ukształtowanie w planie drogi progi zwalniające dzielimy na: listwowe - wykonane na szerokości całej drogi w formie elementu listwowego jednolitego lub składanego z segmentów, płytowe - wykonane w formie płyty poprzez odpowiednie ukształtowanie nawierzchni jezdni lub ułożenie i zamocowanie na niej odpowiedniej konstrukcji; wyspowe - wykonane w formie wydzielonej wyspy lub wysp umieszczonych na jezdni. Progi zwalniające powinny być tak wykonane i utrzymane, aby wykluczały powstawanie kałuż wodnych lub tafli lodu za i przed progiem zwalniającym. Jeśli nie można zapewnić takiego odwodnienia, dopuszcza się stosowanie progów skróconych. Progi zwalniające powinien poprzedzać znak "A-11a" - "próg zwalniający". W zależności od potrzeb, progi stosuje się pojedynczo lub w seriach po co najmniej 3 progi. W przypadku serii każdy kolejny próg umieszcza się w odległości nie mniejszej niż 20 m i nie większej niż 150 m od progu poprzedzającego. Odległości między poszczególnymi progami wyznacza się w oparciu o warunki lokalne, natężenie ruchu pojazdów itp. Progi podrzutowe stosuje się poza drogami publicznymi: na obszarach o ograniczonej dostępności lub na obszarach zamkniętych, np. drogi wewnątrz osiedli i innych zwartych obszarów zabudowy mieszkaniowej, na terenach zakładowych, parkingach, gdy należy zmniejszyć prędkość od 5 do 8 km/h, przy wjazdach na parkingi, tereny zakładowe, tereny użyteczności publicznej itp., jeśli są tam zamontowane urządzenia zamykające teren, jak bramy, furty, zapory, itp., jako środek wzmacniający działanie tych urządzeń, wymuszających powolny wjazd na teren, na parkingach i innych terenach podobnych jako środek dyscyplinujący ruch wewnętrzny, na drogach publicznych dopuszcza się stosowanie progów podrzutowych na obszarze przejścia granicznego jako element uzupełniający zaporę. Progi podrzutowe można wykonywać z segmentów z odrębnymi zakończeniami umożliwiającymi ich instalację w postaci różnych długości na okres czasowy lub stały. Progi te przeważnie wykonywane są z segmentów barwy czarnej i żółtej na przemian. Na powierzchni najazdowej umieszcza się zazwyczaj elementy odblaskowe. OSOBIŚCIE MYSLE ŻE POŁOWA NASZYCH PROGÓW ŁOMZYŃSKICH NIE SPEŁNIA TYCH NORM I ŚMIAŁO MOŻNA STWIERDZIĆ ŻE JEST TO SAMOWOLA NASZYCH WŁADZ/
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
TA POSZUKAJ SOBIE NA SŁUPACH Z OGŁOSZENIAMI TAM JEST FORUM STUDENCKIE.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Coś słabo szukałeś. To jest link do strony studentów PWSIiP (dośc młodej strony) http://www.studenty.glt.pl/ Swoje forum ma także "Agrobiznes"
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
ok dzieki wiedzialem ze cos musi byc :)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Czy są jakieś studentki w łomży atrakcyjne co dadzą się skusić na imprezkę?Nie koniecznie na imprezkę...?
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
maćku... uznać musze.... ale poszukaj jeszcze innych baranków, które nie beczą... (te które pokazałeś przy dozie wyobraźni mogłyby zabeczeć) pozdrawiam! rudy błazen z druhem
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Niektórzy małe obłoczki błąkające się po niebie w słoneczny dzień nazywają barankami, ale czy o to chodziło? Pozdrowienia.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Wstyd jak mocherowy beret z antenką!!!!!!Wole iść na koncert BIG CYCA.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Cud nad Narwią był jak bawełna ruszyła.A cuda jak wiadomo długo nie trwają.Wieśniak granatem od pługa oderwany nie bedzie robotnikiem.Trzeba pokoleń aby zmienićć mentalność.Bawełnę zjadł Związek Zawodowy Solidarność nie zgadzając sie na restrukturyzacje.Siedzieli nic nie robili i liczyli ile im sie nalezy faktycznie za nic.Ucierpieli prawdziwi robotnicy łomzynianie ,reszta wróciła do siebie -na role,ale figuruja jako bezrobotni.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Potrzebujemy skoczków ;) http://www.worldjumpday.org/ wystarczy wybrać strefę czasową i podać swojego emaila ( przyjdzie przypomnienie ) no i skaczemy razem o wybranej czasie ;) pozdrawiam
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
" Muzułmański Związek Religijny w Polsce chce, by w polskiej armii był imam, czyli muzułmański duchowny. " cyt z onet.pl Niedługo z takimi żądaniami wysytąpią : prawosławni, zielonoświątkowcy, protestanci itp itd. Oczywiście wszyscy bedą dostawać conajmniej oficerskie uposażenie. Konstytucja RP zapewnia równe traktowanie wszystkich religii więc taki scenariusz jest możliwy. I co wtedy zrobi Rząd???? (pewnie zapyta ojca dyrektora a on już sprawę załatwi po swojemu :) ) Zatrudniając w wojsku taką armię duchownych należy sie zastanowić czy starczy w niej miejsca dla żołnierzy. A może zwolnić dowództwo i niech przywódcy duchowi zajmą ich miejsce? Zapowiada się, że wiosna tego roku będzie "bardzo ciekawa" i to nie z powodu obfitych opadów śniegu.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
"Nie raz widziałem jak ktoś wali przednim spojlerem w próg. Jest tak zawsze, gdy hamowanie odkłada się na ostatnią chwilę i nie puszcza pedału w porę." pkt 1. Jestes tego pewien?? Hmm.. a wez pod uwage "specjalisto" ze np w moim przypadku, zawieszenie jest na tyle sztywne, ze nawet przy ostrym hamowaniu efekt "nurkowania" przodu jest prawie nie zauwazalny. Punkt 2. Przod auta nie jest jedyna czescia, ktora moze ulec uszkodzeniu. Pomysl troche hooltay, jesli mam np. samochod rodzinny niech bedzie renault laguna, duze 5-cio osobowe, jade na wakacje z rodzina pakujemy sie w 5 osob, bagaznik zapychamy do granicy mozliwosci i ruszamy. 1-wszy prog oki, drugi nieco zapadniety asfalt z jednej strony, przod przejezdza lagodnie, bo jest uniesiony nieco wyzej niz zwykle, co spowodowane jest obciazeniem tylu auta, za to tylnia czesc szlifuje po jego "szczycie" . Punkt 3. Jesli ktos pokonuje "mniejsze" progi 60 km/h i Ty to widzisz to zadzwon na policje, ze kierowca po osiedlu szaleje. No chyba, ze To ty jestes tym, ktory jezdzi przez te progi z taka predkoscia. W takim wypadku nie dzwon, bo glupio donosic na siebie, tylko zastanow sie co robisz..bo po drugiej stronei moze byc dziecko, na rowerku... Moje ostatnie slowa w tym temacie brzmia: Budujcie progi tam gdzie zachodzi taka potrzeba, ale z glowa i pomyslem. Nie wszystko co duze, to koniecznie funkcjonalne i do konca speniajace swoja role.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Co ty pieprzysz kazik? Wszystkie bawełny Solidarność pozjadała? Bo chyba już wszystkie padły w Polsce nawet te w Łodzi zgłębiu tkackim. W Zambrowie ledwo zipie i to tylko po to żeby zarząd jeszcze mogł brać wypałaty. Trzeba było nie kupować ciuchów na manhatanie i podkoszulków od Chińczyków to może jeszcze trochę by pociągnęły. _______________________________________
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
Witam ponownie Tym razem temat dotyczy kręgielni. Sporo medialnie było o niej jednak chciałbym poznać opinie, spostrzeżenia osób, które miały przyjemność lub nie przyjemność sobie tam "pokoolkować". Również mile widziane fotki na forum.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: słoma z butów Brzezińskiego Jerzego |
to znaczy, że nie tylko nickiem, ale i wypowiedziami niewiele się różnicie... natomiast poziomem i kulturą ptysiu z bawełny bije cię na głowę...
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Wyświetlaj drzewo | Nowszy wątek | Starszy wątek |