Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Platformy nigdy w Łomży nie wygra |
Treść jest ukryta
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Platformy nigdy w Łomży nie wygra |
cichociemny tak się tylko mówi jak się nie ma rodziny wiesz kolego ? jak będziesz miał rodzinę to będziesz wiedział o co chodzi ...
|
|
To mimo wszystko ma dla Ciebie znaczenie, tym bardziej jeżeli to masz. Znam masę młodych chłopaków dla których życie to cały tydzień praca a w weekend przechlanie zarobionych pieniędzy, to dopiero musi być przytłaczające. W sumie dla każdego istnieje inne pojęcie sensu dlatego chętnie poczytam opinie innych ludzi :-)
|
|
robciu nadtrącilem tylko sfere materialna. Moze chodzi Ci o cos jeszcze glebszego. jezeli tak to masz racje. w tego typu sprawach moze jeszcze jestem laikiem...
|
|
ja jako dziewczyna uwazam ze chlopak powinien ubierac to w czym mu najbardziej wygodnie :) ale tez stosownie do dnia czy np imprezy :p pozdrawiam chlopaki :)
|
|
Zenit ja do ww wymienionej grupy spoleczenstwa nie naleze. nie jestem tylko konsumentem. to co mam zawdzieczam tylko swojej pracy i masy wyzeczen.
|
|
a ja jako kobieta uważam ze facet najlepiej wygląda w klasycznych jeansach i fajnym t-shircie
|
|
http://www.szkolkinivea.pl/nursery/1189.html MŁKS zajmuje już 200 miejsce !!! Jesteśmy coraz bliżej setki ! Zarejestruj się i oddawaj głosy codziennie
|
|
To słabi motórzyści skoro skończyli zabawę. Jak ktoś kocha jazdę na motocyklu, to kocha na maksa i z niej nie wyrasta. Trudno, może ktoś jeszcze nabierze ochoty na wspólny wypad, bo my na pewno jedziemy, ale w grupie raźniej ;D
|
|
CO Z TEGO ZE LUDZIE STUDIUJA A PO TYCH STUDIACH SA GLUPSI JAK PRZED STUDIAMI:
|
|
Sądzę że już sam sobie odpowiedziałeś na te pytanie tym zdaniem poniżej :) "NNKJO istnieje już od kilku ładnych lat i trzeba przyznać, że ma raczej mocniejszą pozycję niż PWSIiP... "
|
|