piątek, 26 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
za zabicie dziecka do 3 lat więzienia..?!

sanitariuse i lekaze, zrobili se impreze dziękcynno, popielgrzymkowo i zmęceni ale scęśliwi pzyjechali na mse polowo pod gruso ,

a co to je ?

długo sie ciongnie i sra po ksakach ? ----- pielgzymka do Censtochowy !


tera juz wies, co tam było? na internacie pisało ze wsystkiem dzienkujo za papier do dupy

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: za zabicie dziecka do 3 lat więzienia..?!

Widzę, że niektórzy upierają się, żeby robić reklamę firmie Podbielski.

Ze zdziwieniem słucham, z jakim zapałem niektórzy namawiają na zakup materiałów w jednym konkretnym miejscu. Co prawda jestem laik i mogę nie rozumieć dlaczego firma zmieniająca dostawców średnio co dwa-trzy lata ma mieć lepszą ofertę od tych, którzy współpracują z producentami od lat nastu (może po tych dwóch-trzech latach "wypina" się na jakiekolwiek gwarancje, bo już "nie współpracuje"?????).......

Nie chcę siać plotek, ale czy to nie ta firma, w której płaci się wykonawcom "działkę" od nagonionych im klientów na materiały budowlane?
Wspomniał mi o tym niejaki Poliszynel, ale mógł się mylić....

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: za zabicie dziecka do 3 lat więzienia..?!

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Wyglad sali to juz rzecz mniej wazna aby bylo dobre jedzenie i obsluga

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: za zabicie dziecka do 3 lat więzienia..?!

Czyżby był tu Jackowski?



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: za zabicie dziecka do 3 lat więzienia..?!

MIEJSCE 269 | LICZBA GŁOSÓW 6389 - konkurencja się obudziła :]

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: za zabicie dziecka do 3 lat więzienia..?!

Witam. Jesteśmy na etapie organizowania sali gimnastycznej. Zajęcia mogą się zacząć w październiku.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: za zabicie dziecka do 3 lat więzienia..?!

A-Z