Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Wnuk konfidenta SB nożownikiem. Chciał zadźgać kobietę! |
kurcze no i weź człowieku bądź mądry jak Cię po blachach oceniają ... są kierowcy dobrzy i źli ;] i nie ważne na jakich blachach jeździ;] Sama jestem kierowcą od kilku lat większość czasu odkąd odebrałam prawo jazdy spędziłam jeżdżąc samochodem i na co te wyzwiska? wiadomo ludzie sa różni ale zamiast wypisywać tu na forum to wyjdź człowieku na ulice .. pospaceruj zajmij sobie czas bys nie myslał o głupotach.. albo nie wiem zapewne sie uczysz to idź do szkoły ew. do pracy albo jej poszukaj ;] BL czy BLM kurcze przecież to ludzie mieszkający i w Łomży i w jej okolicach i zamiast jakos sie trzymać w końcu to Nasza okolica to się wyzywają na forum..a wieczorem pójdą do jakiegoś pubu i razem przebywają .. albo ktoś z miasta chodzi z kims z okolic Łomży ... Wszyscy jesteśmy sobie równi niezależnie od tego na jakich blachach jeździmy skąd pochodzimy .. Pozdrowienia dla Wszystkich kierowców z Łomży i Okolic:D Sram na PO
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Wnuk konfidenta SB nożownikiem. Chciał zadźgać kobietę! |