Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Psychicznych ci u nas dostatek! |
Po pierwsze: a od kiedy to mądrzy ludzie nie poradzą sobie z wykopaniem dołka / położeniem szpachli? Po drugie: a co znaczy "dużo zarobić"? Na dziecko i na tę Panią zapewne wystarczy. Jeżeli zaś chciałaby jechać na wakacje na Karaiby, to decyzję o tym należało podjąć wtedy, gdy pani w szkole uczyła czytać. Wtedy się nie chciało, a teraz na Karaiby to jazda? Oczywiście upraszczam. Ale schemat i piętno socjalizmu tkwi w nas bardzo głęboko. Tymczasem każdy jest kowalem własnego losu. Dlaczego ja muszę być zobowiązanym troszczyć się o wszystkich ubogich? Dlaczego nikt nie troszczy się o mnie? Bo pracuję i zarabiam pow. 453 PLN na osobę? Pozdro.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Psychicznych ci u nas dostatek! |
heh to miło, że choć jedna osoba się znalazła, wiem, że jest trochę więcej, ja studiuję na KL UMCS, socjologia
|
|
Bardzo fajna idea. ardzo milo zorganizowany festyn, bardzo duzo ludzi i bardzo dobry wystep Skaldow.
|
|