Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Anders co ma wspólnego łomżą ? |
witam.proszę o podpowiedz jakie kupic radio do samochodu w kwocie do 400zł .chodzi mi o marke,model.jakie są dobre waszym zdaniem.pozd
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Anders co ma wspólnego łomżą ? |
Kupcie sobie auta i jeździjcie,ja tam jestem głównie jako kierowca i mam kogo wozić,tak naprawdę to mi się za bardzo nie podoba,wam to coś napisać dla śmiechu,banda gamoni.Fajniej jest się pobawić w Łomży ale ciągle duży ścisk,małe sale,podsumowując nie ma nic konkretnego. Może w przyszłości dorobię się jakiś konkretnych pieniędzy to pomyślę nad konkurencją,często mi to chodzi po głowie,się okaże.
|
|
skącz pisac te głupoty i zapierdal..j na budowe bo cie majter zwolni ,bo przypuszczam ze taki jest twój cel w tej warszawie.i nie zgrywaj cwiercinteliganta bo jeszcze ci gil wystaje z nosa Do byka nie podchodż z przodu, do konia z tyłu, a do IDIOTY - w ogóle!
|
|
A skąd ludzie mają mieć pewność że tegoroczni sponsorzy nie wywiązali się z danych obietnic? A jak wy z nimi wszystko uzgadnialiście na piękne oczy? Dzwońcie do Owsiaka,może coś wam skubnie,powiedz że zrobili was w hu....
|
|
Wyprane_gacie Może czy morze dupo sie wykrecasz lans na wiejskiej zabawie na to cie tylko stać
|
|
sony cdx-GT420U jak dla mnie bomba
|
|
stary32 majter mnie nie zwolni "ze " stary32 coś tu słabo po mnie jedziesz półgłówku
|
|
Wiem że stać mnie na więcej niż ciebie,tyle wiem. Zwracaj się do mnie normalnie paklaku a jak nie umiesz to stul dziób. Nie daj Boże kiedyś przyjdziesz do mnie szukać pracę,nie dam ci nawet zbierać pustych butelek,tak jak Grzesiu na milano ;D Tyle w temacie, adieu!
|
|